ALT for damerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Budskab og budskab. De citerer en undersøgelse. Jeg synes også det var lidt skrapt.

Der er også en udtalelse fra en eller anden fagperson fra RUC, som siger, at barnets tarv burde komme først og ikke kvindens. Jamen, så er da dejligt at de fleste selvvalgte kvinder får ØNSKEbørn. Det må da være i barnets tarv? Det er måske bedre at have far og mor - og de så ikke ser far? Ja, der er mange holdninger.

SUUUUUUK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

sus73

Folk må gerne kalde mig egositisk, det er helt okay med mig . Men så synes jeg nu også vi skal kalde alle forældre for egoister!!!

En gang var det forfærdeligt når forældre blev skilt - idag er det ret normalt, og ikke noget der studses særligt over. På samme måde, tror jeg det med tiden heller ikke  bliver så "forfærdeligt" at singlekvinder tager et valg om at få barn alene. Min egen erfaring er, at dem som tager afstand som oftest er folk der selv har fundet en partner og har de børn, som de nu ønsker! 

Anmeld

18. november 2010

Mi

I skal bare være stolte af og stå ved jeres valg piger

Har altså mødt mange "almindelige" familier som ikke magtede deres børn, og det er da der focus skal være. Ikke hvor vidt kvinder vælger at få børn alene.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. november 2010

Dorthe1986

Hmm, det er sku noget underligt noget. Nu er jeg ikke selvvalgt enlig mor, men har aldrig haft fordomme eller det der ligner mod jer, der er det. For min skyld kan alle være gode forældre, om det er enlige, bøsser, lesbiske ja you name it.

Jeg kan godt se at den ældre generation måske har svært ved at forstå at man kan vælge børn uden mand, idet det kan ligge fjernt for dem. Og alle forældre må så siges at være egoister, for man får jo børn for at tilfredsstille ens egen drøm/behov.

Jeg synes faktisk bare at dem der tør kaste sig ud i det alene fra start er lidt seje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.