Erfaring med slynger/vikler søges ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. august 2008

Anja

Ved jo at nogle af jer skønne kvinder bruger slynger og vikler - eller har i al fald gjort da de små var yngre.

Jeg har meget tænkt på om det er noget jeg skal kaste mig ud i når den lille kommer til verden, for så er hænderne jo fri til at hjælpe drengene ....

Men hvad kan I anbefale ??

Synes generelt de er dyre ....

Anja 32+0 - og Elias i dp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2008

Louise mortil4

kigger lige med jeg har nemlig tænkt det samme.

Knus Louise 5+6

Anmeld

19. august 2008

Astrid P

Altså jeg ELSKEDE min strækvikle i de første 4 måneder... Den boede Smilla nærmest i, for hun var meget glad for kropskontakten.

Jeg gav 500 kr for den og synes den var alle pengene værd, men jeg mener det var IVF der selv syede en af noget strækstof som blev væsentligt billigere.

Nu har vi en skildpaddeslynge som vi også bruger en del.

Det kan klart anbefales, da du på den måde har hænderne fri til diverse andre ting. Jeg har fx. strøget tøj og gjort rent med Smilla på ryggen i skildpadden!

KH Astrid

Anmeld

19. august 2008

Susan1978

til de helt små kan jeg klart anbefale en vikle, da de ligger der så trygt og du faktisk kan amme i den, hvis du er til det.

Når vi var på ture osv havde vi tit Emil i viklen, både jeg og jannik. måske husker du alle mine billeder på Ig, hvor jeg både lavdede mad og hængte tøj op med Emil i viklen..

vi gik ture med hunden osv..

Her hvor han er blevet større, har vi glæde af ringslyngen.. så har jeg ham siddende på hoften og han kan putte sig ind til mig, den er dog lidt hård for skuldrene synes jeg.

ellers bruger jeg Mai taién som er et super alternativ til baby bjørn bære selen, som det siges at deres rygsøjler ik har så godt af og drengenes små testikler.

kig på slyngeforum.dk der er de super søde. både til at hjælpe og til at rådgive.

der fandt jeg også min strækvikle brugt.

Strækvikler er bedst til de helt små.

Held og lykke.

ved også at du sikkert kan få en masse hjælp af BM.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.