Imorgen kommer de altså ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

ønskebørn74

mullesmith2 skriver:

Jeg kan absolut ikke forstå at det er i morgen de kommer ud til os... ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det lige nu. Er bare så nervøs for om de har det godt begge to derinde.

Glæder mig til at kunne uploade billeder af de to små vidundere når vi engang kommer hjem igen.

Kan i have det godt allesammen til jeg vender stærkt tilbage med to friske sønner at prale med. Kram fra mulle

Uha, jeg glæder mig bare vildt til at se dine dejlige basser!!!

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Chalala85

Held og lykke med det hele søde. Det bliver super spændene at se billeder af demhttps://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png

Anmeld

17. november 2010

Rosa

HELD OG LYKKE Glæder mig til at se hvem de der, dem der har gemt sig derinde så længe

Knus

Rosa

Anmeld

17. november 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Jeg kan absolut ikke forstå at det er i morgen de kommer ud til os... ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det lige nu. Er bare så nervøs for om de har det godt begge to derinde.

Glæder mig til at kunne uploade billeder af de to små vidundere når vi engang kommer hjem igen.

Kan i have det godt allesammen til jeg vender stærkt tilbage med to friske sønner at prale med. Kram fra mulle

Ihh det er altså bare så spændende Louise.. Glæder mig til at høre nærmere

Krydser fingre for jer, og tænker på jer imorgen..

Glæder mig til se jeres drenge

Knus Mirjam

Anmeld

17. november 2010

LouiseNielsen

Pøj pøj med imorgen.....

Kram

Anmeld

17. november 2010

Mor-til-asta-09

mullesmith2 skriver:

Rigtig meget held og lykke til jer.. Er aå spændende.. glæder mig til billedspam af guldklumperne

Anmeld

17. november 2010

Mka

Ønsker jer alle pøj pøj. Og glæder mig til at se billeder af dem

Anmeld

17. november 2010

Chewy

Uh, held og lykke Mulle Glæder mig rigtig meget til at se, hvad der har gemt sig i den fantastiske mave

Anmeld

17. november 2010

Mira0911

Ih det bliver så spændende.... Held og lykke... Glæder mig til at høre mere... :) 

Anmeld

17. november 2010

Bruus

HELD OG LYKKE!!!!

Glæder mig også til at læse FB og se en masse dejlig billeder af de to små skønne

Det bliver fantastisk!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.