Imorgen kommer de altså ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

oo

neeeeei! ALLEREDE?????? jeg glææææder mig til at se billeder af dine to knejter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

maria_wlt

Jeg ved alt om planlagt kejsersnit. Det er nemlig meget uvirkeligt at man ved så præcist hvornår man er mor og far.  

Og så må jeg sige at det er godt gået af dig.. Jeg har set din store mave og jeg kan da kun forestille mig hvordan den har været at gå rundt med.. SÅDAN

Anmeld

17. november 2010

Marco2

Held og lykke med det hele imorgern. Er sikker på det bliver så stort for dig! Og håber det bliver en rigtig god oplevelse for Jer alle.

Glæder mig til at høre mere om forløbet når I engang er kommet hjem og har fået styr på de to banditter, så godt som det nu kan lade sig gøre

AG

Anmeld

17. november 2010

blomst84

Rigtig meget held og lykke herfra!! Håber du får den bedste oplevelse i dit liv jeg glæder mig til at se billeder af de to små

Anmeld

17. november 2010

2babygirls

mullesmith2 skriver:

Jeg kan absolut ikke forstå at det er i morgen de kommer ud til os... ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det lige nu. Er bare så nervøs for om de har det godt begge to derinde.

Glæder mig til at kunne uploade billeder af de to små vidundere når vi engang kommer hjem igen.

Kan i have det godt allesammen til jeg vender stærkt tilbage med to friske sønner at prale med. Kram fra mulle

rigtig meget held og lykke i morgen (det for du dog ikke brug for - supermor)

Anmeld

17. november 2010

Line Højdal

Held og lykke i morgen..

for at alt går som det skal og at du hurtigt er hjemme igen med de to vidundere - glæder mig til at se billeder

Line

Anmeld

17. november 2010

tb

held og lykke med i morgen!!

glæder mig til at læse FB og se billeder af de 2 fine bebser

Anmeld

17. november 2010

birthee

Pøj pøj med imorgen - det bliver en spændende og stor dag for jer!!! Glæder mig til at se billeder af de to guldklumper... Knus

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

mullesmith2 skriver:

Jeg kan absolut ikke forstå at det er i morgen de kommer ud til os... ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det lige nu. Er bare så nervøs for om de har det godt begge to derinde.

Glæder mig til at kunne uploade billeder af de to små vidundere når vi engang kommer hjem igen.

Kan i have det godt allesammen til jeg vender stærkt tilbage med to friske sønner at prale med. Kram fra mulle

Jaa

Håber din bonussøn tager rigtig god imod dem

Anmeld

17. november 2010

Happiness

Jeg vil sige god fornøjelse med imorgen Det kan da kun være en fornøjelse at blive moar til 2 skønne knægte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.