Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissGeoh skriver: Jeg laver negle også. Jeg bor i Fredericia.
Jeg laver negle også.
Jeg bor i Fredericia.
Hvor meget tager du for det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SoffiLine skriver: Hvor meget tager du for det?
200 kr.
Det er jo tæt på mig Men jeg vil ikke have dem så lange, og heller ikke med alt muligt malet på, så det passer nok ikke til mig Måske heller ikke, når nu jeg rider, for jeg tror jeg kommer til at knække dem, men det ser flot ud
MissGeoh skriver: 200 kr.
Se det var billigt! Gør du det hjemme ved dig selv & hvornår har du evt tid?
SoffiLine skriver: Se det var billigt! Gør du det hjemme ved dig selv & hvornår har du evt tid?
Ja jeg gør det hjemme ved mig selv. Jeg har først tid i næste uge da der er en del der har kontaktet mig til tid i resten af denne uge og så i starten af næste uge.
Men find en dag du har tid, og så ser jeg lige på det.
JessiMus skriver: Heey Piger.. Har du korte eller nedbidte negle. Eller ønsker du bare nogle flotte negle.. Så er hjælpen på vej.. Jeg laver gele negle til næsten ingen penge.. Har lavet negle i snart 4 år, dog pause under min graviditet.. Jeg bruger produkter fra Nouveau nail og holder ca 4 uger.. Jeg laver forstærkning, tipper, på form. pris : 250 kr for en fuld opsætning. Billede 1: Tip m hvis kant og lilla striber m sten Billede 2: forskærkning m orange glimmer og en fimo frugt Billede 3: Tip med lilla lak og sort lak. Hold jer ikke tilbage..
Heey Piger..
Har du korte eller nedbidte negle. Eller ønsker du bare nogle flotte negle..
Så er hjælpen på vej..
Jeg laver gele negle til næsten ingen penge.. Har lavet negle i snart 4 år, dog pause under min graviditet..
Jeg bruger produkter fra Nouveau nail og holder ca 4 uger..
Jeg laver forstærkning, tipper, på form.
pris : 250 kr for en fuld opsætning.
Billede 1: Tip m hvis kant og lilla striber m sten
Billede 2: forskærkning m orange glimmer og en fimo frugt
Billede 3: Tip med lilla lak og sort lak.
Hold jer ikke tilbage..
Hvad koster opfyldning?
MissGeoh skriver: Ja jeg gør det hjemme ved mig selv. Jeg har først tid i næste uge da der er en del der har kontaktet mig til tid i resten af denne uge og så i starten af næste uge. Men find en dag du har tid, og så ser jeg lige på det.
Nå jamen det er fint, jeg tror sgu først jeg har tid engang i starten af december???
SoffiLine skriver: Nå jamen det er fint, jeg tror sgu først jeg har tid engang i starten af december???
Jamen det er skam også helt fint. Find bare en tid, og så giv mig besked, for så skriver jeg det ned.
MissGeoh skriver: Jamen det er skam også helt fint. Find bare en tid, og så giv mig besked, for så skriver jeg det ned.
Har ikke lige min kalender ved hånden, så mener ikke jeg skal noget men hvad med søndag den 5 dec. ???
SoffiLine skriver: Har ikke lige min kalender ved hånden, så mener ikke jeg skal noget men hvad med søndag den 5 dec. ???
Jo det kan vi sagtens sige. Vi skal godt nok have kærestens børn, men så må du lige overleve at de render rundt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128