min chihuahua opføre sig underligt, er hun syg?? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Kruse90

Jeg syntes du lige skal foretage dig et opkald til dyrlægen med det samme, syntes ikke du skal vente.
Du kan være mere rolig, hvis det er jeres dyrlæge der siger i skal vente nogle timer og se.
Hvis han derimod siger kom ned med hende. Så er der en grund til det

God bedring med det lille pus.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

betiinsen

ja prøv at se tiden an, men hivs hun kaster op bare en gang mere, er du nok nød til at have hende til dyrlægen.. fik jeg at vide dengang, da de kan skade den indvendigt i længden (specielt når det er gult) og det er lettere at fjerne, hvis det ikke har stået på så længe.. men kan sagtens være noget hun har spist..

Knus

Anmeld

17. november 2010

M.O.A.R.

ring til dyrelægen søde. men det kunne godt lyde som om hun har lidt maveproblemer..

Anmeld

17. november 2010

Moar2011

få hende tjekket. har selv en Chihuahua der blev alvorlig syg, nogen af de sympomer som du skriver der..  hun havde os bare blod i hendes afførning.. men ellers ligesom din..

Anmeld

17. november 2010

Pena

Nina Sophia skriver:

hun har fået en smule havregrød her til morgen efter hun kastede op, og hun har ikke kastet op siden, det hjælper på en hundemave sagde min moster som har været dyrelæge, ellers har hun ikke spist hundefoder i over et døgn, hun er ikke sulten selvom jeg har sat friskt frem flere gange.. stakkels lille pige..

Nu siger du I vil vente til i aften med at tage til dyrlæge? Det er jo megadyrt at tage afsted om aftenen, så hvis jeg var dig, ville jeg ringe til dyrlægen nu og forklare, så kan de sige hvad du skal være opmærksom på, eller om I bør komme med det samme.

Så har du fred i dit sind.

Anmeld

17. november 2010

NessaXenia

har lige haft hende nede ved dyrelægen.. de sagde at hun nok havde spist noget udenfor hun ikke kunne tåle..  Hun har det lidt bedre her til eftermiddag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.