ej hvor mærkeligt, for har også sådan en lille hund. altså en mini yorkshire terrier. Den har været syg i over 3 uger. det startede med den rystede og kastede op også sådan noget gult. Jeg ringede til dyrlægen der fortalte det var galle ( eller hvordan det staves) Han er heller ikke sig selv, holder øje med mig og er mere sløv. Han blev ved med at kaste op i nogle dage, og tog så til dyrlæge, hvor de fandt ud af han havde noget tarm infektion, og fik derfor nogle sprøjter. Men det fortsatte i en uge, og den ene dag kastede den op hvor der var blod i. skyndte mig til lægen igen, og den fik noget som stoppede at den blødte. de sagde at den havde kastet op nogle gange og det kunne irritere tarmene og derfor blødte den. den er lidt i bedring. den har ikke kastet op i en uge, men er stadig ikke helt sig selv.
Tror du skal være meget opmærksom på den, og evt. få noget til dens mave. Jeg fik skåne foder, og ingen menneskemad. derudover sagde de at dåsefoder var godt, da det var lettere for hunden at få ned.
håber ikke det bliver så slemt som ved min, men det minder lidt om
Min hund vejer normalt 4 kg, og har tabt sig til 3 kg. fordi den kastede op. Tror de små hunde er meget såbare. 
Anmeld