Hej
Jeg er jo sat til midt i januar på Riget, så kan godt ramle ind i hoffet, selvom jeg ikke håber på det!! Jeg kan heldigvis ikke blive tvunget til at rykke til fx Herlev eller Hvidovre pga epilepsi (men hvem ved..). Jeg tager det rimelig afslappet indtil videre, men jeg forstår ikke hvad alle de fødestuer skal bruges til...
Til gengæld talte jeg med en anden gravid, der også skal føde ca samtidig på Riget også. Hun er virkelig nervøs for fødslen og kan slet ikke overskue det nu. Først lukker Gentofte, som var hendes "naturlige" fødested, hvor hun er blevet fulgt og så er hun rykket til Riget, hvor hun nu risikerer at blive sendt videre fra på selve dagen.
Det ødelægger meget for hende nu, så hun overvejer hjemmefødsel (som hendes mand sleeet ikke kan kapere) eller et kejsersnit, hvis det kan lade sig gøre. Hun er virkelig ramt af en lammende fødselsangst nu, selvom hun er i supergod form og plejer at være cool.
Jeg håber hun vælger hjemmefødsel og så bruger en veninde som hjælper i stedet for manden. Men er der nogen der ved om det er for sent at melde sig til nu hvor terminen er femte januar?Knus
Anmeld