Vi der føder i storkbh i jan og feb kan komme i problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Multebær

http://www.bt.dk/royale/mary-faar-det-halve-riget

Det må gælde os der føder på Riget, Hillerød, Gentofte samt Herlev (da Gentofte lukker til Jan må Herlev blive medtaget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Multebær

upsi mente december og januar ikke januar og februar sorry

Anmeld

17. november 2010

Multebær

Er jeg virkelig den eneste der er forarget over at man lukker halvdelen af fødestuerne når prinsessen skal føde?

Anmeld

17. november 2010

Kit

Synes det er for langt ude. Hvorfor skal det gå ud over alle os andre. Jeg skal føde på Hillerød og har termin i januar. Kan det så betyde, at der ikke er plads til mig på det tidspunkt, selvom jeg hører til Hillerød?

Kan godt forstå, at de skal have fred fra presse og os andre borgeliges nysgerrige blikke, men helt ærligt!

Kit 29+3

Anmeld

17. november 2010

Maja88

nu skal jeg ikke føde derovre, men undskyld mig men hvad er det for noget P**........

så kan alle andre og deres behov bare være ligemeget- bare fordi hun skal have 2 børn mere..

Anmeld

17. november 2010

karina pigen

Multebær skriver:

http://www.bt.dk/royale/mary-faar-det-halve-riget

Det må gælde os der føder på Riget, Hillerød, Gentofte samt Herlev (da Gentofte lukker til Jan må Herlev blive medtaget)

hva fanden er det for noget.. så må de der kongelig fandme få deres eget sygehus...

nu skal jeg føde på herlev og jeg kan love for jeg FØDER på herlev.. skal ik alle mulge andre steder hen..

Anmeld

18. november 2010

Multebær

Kit skriver:

Synes det er for langt ude. Hvorfor skal det gå ud over alle os andre. Jeg skal føde på Hillerød og har termin i januar. Kan det så betyde, at der ikke er plads til mig på det tidspunkt, selvom jeg hører til Hillerød?

Kan godt forstå, at de skal have fred fra presse og os andre borgeliges nysgerrige blikke, men helt ærligt!

Kit 29+3

Ja da dem der ellers skal føde på Riget kan blive flyttet på Hillerød kan det betyde at der er mindre ressourcer til dig på Hillerød. Det kommer an på hvor i køen du kommer til at være. Jeg ved ikke hvor mange fødestuer de har, men i værste fald, altså hvis flere skal føde end der er fødestuer til, så flytter de fødende til andre sygehuse.

Anmeld

18. november 2010

Riksen

Nu skal jeg føde på Hvidovre i januar, men uanset hvad, så bliver vi jo alle påvirkede af den kongelige fødsel. Jeg læste i går at når Mary skal føde, så lukker man 9 fødestuer på Riget, hvilket betyder at halvdelen af fødegangens kapacitet bliver brugt på Mary.

Så meget fylder den ellers utroligt slanke kvinde da ikke! Jeg synes det er dybt latterligt, og jeg er lige så forarget som jer!

Anmeld

18. november 2010

Multebær

Riksen skriver:

Nu skal jeg føde på Hvidovre i januar, men uanset hvad, så bliver vi jo alle påvirkede af den kongelige fødsel. Jeg læste i går at når Mary skal føde, så lukker man 9 fødestuer på Riget, hvilket betyder at halvdelen af fødegangens kapacitet bliver brugt på Mary.

Så meget fylder den ellers utroligt slanke kvinde da ikke! Jeg synes det er dybt latterligt, og jeg er lige så forarget som jer!

Der er vist kun 9 fødestuer på Riget så det er halvdelen af de 9 der lukkes ned

Anmeld

18. november 2010

Riksen

Multebær skriver:

Der er vist kun 9 fødestuer på Riget så det er halvdelen af de 9 der lukkes ned

Nå okay, troede der var flere. Må have misforstået artiklen. Men uanset hvad, så er det under al kritik at et enkelt menneske skal kunne udnytte så mange af de i forvejen få ressourcer, der er at gøre godt med.

Det er i sager som denne, at man virkelig får følelsen af at der findes første- og andenrangs mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.