Halv gris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

det lover jeg....  for er helt sikker på vi vil prøve for hold op der har vi kød til længe

ja det skal jeg lige love for. men man skal så passe på at man ikke bliver træt af svinekød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

B&J

nutche skriver:

ja det skal jeg lige love for. men man skal så passe på at man ikke bliver træt af svinekød

ja hihiihihi

Anmeld

14. maj 2011

Lone Jakobsen

B&J skriver:

ja hihiihihi

hiver lige dit gamle indlæg frem igen for at høre om du prøvede at bestille derfra, og om kødet var okay? jeg overvejer selv at bestille derfra nu, men ville gerne høre andres erfaringer

Anmeld

14. maj 2011

B&J

nutche skriver:

hiver lige dit gamle indlæg frem igen for at høre om du prøvede at bestille derfra, og om kødet var okay? jeg overvejer selv at bestille derfra nu, men ville gerne høre andres erfaringer

Jeg har desværre ikke prøvet det for kort tid efter jeg skrev det gik jeg igang med slanke kur og er tæt på målet så der blev desværre ikke bestilt men når engang alt er alm igen jamen så skal i helt klart prøve for det lyder så godt og nu kan man jo også købe lidt mindre ind en halv gris det er super lækkert tror jeg

Anmeld

14. maj 2011

Lone Jakobsen

B&J skriver:

Jeg har desværre ikke prøvet det for kort tid efter jeg skrev det gik jeg igang med slanke kur og er tæt på målet så der blev desværre ikke bestilt men når engang alt er alm igen jamen så skal i helt klart prøve for det lyder så godt og nu kan man jo også købe lidt mindre ind en halv gris det er super lækkert tror jeg

æv æv havde lige troet at du kunne anbefale dem det er nemlig det billigste sted jeg kan finde.

Anmeld

14. maj 2011

B&J

nutche skriver:

æv æv havde lige troet at du kunne anbefale dem det er nemlig det billigste sted jeg kan finde.

Nemlig det er også det billigste sted jeg kan finde... men jeg skal prøve dem om ½år tid måske mere så vil jeg have fryseen fyldt

Anmeld

14. maj 2011

Lone Jakobsen

B&J skriver:

Nemlig det er også det billigste sted jeg kan finde... men jeg skal prøve dem om ½år tid måske mere så vil jeg have fryseen fyldt

vi har lige bestilt en hel kvie, så der går nok lidt tid

men den sidste gris vi bestilte var altså for ringe, så vi vil gerne betale lidt mere og så få en bedre kvalitet.

Anmeld

14. maj 2011

B&J

nutche skriver:

vi har lige bestilt en hel kvie, så der går nok lidt tid

men den sidste gris vi bestilte var altså for ringe, så vi vil gerne betale lidt mere og så få en bedre kvalitet.

Nemlig... så håber deres smager godt deres kød.. jeg håber når engang vi skal prøve

Anmeld

14. maj 2011

twinny

jeg vil gerne have en update om det er godt...

Anmeld

15. maj 2011

B&J

jeg vil gerne have en update om det er godt...

Det lover jeg når engang vi skal bestille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.