Halv gris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.697 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. november 2010

B&J

Sidden hedder halv-gris.dk

jeg sidder og overvejer om jeg skal købe der fra næste gang nogle her inde der har prøvet dem syntes virkelig det lyder billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

B&J

17. november 2010

Lone Jakobsen

har aldrig hørt om dem før, men synes tilbuddet er okay. mener bilka har kørt med en kilopris på omkring 30kr.

dog ville jeg ønske selv at hakke kødet, for at sikre at fedt procenten ikke blev for høj

Anmeld

17. november 2010

B&J

nutche skriver:

har aldrig hørt om dem før, men synes tilbuddet er okay. mener bilka har kørt med en kilopris på omkring 30kr.

dog ville jeg ønske selv at hakke kødet, for at sikre at fedt procenten ikke blev for høj

deres fedt procent ligger på 8 til 12 % har skrevet dem dem idag.. og der føler så mange ting med og det hele er jo ordnet for en

Anmeld

17. november 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

deres fedt procent ligger på 8 til 12 % har skrevet dem dem idag.. og der føler så mange ting med og det hele er jo ordnet for en

jamen synes klart du sku prøve det...så kan du jo anbefale dem hvis det bare er super godt.... der er ikke mange måder man kan ødelægge en gris på

jeg købte selv en hel gris for nylig...og ja, kilo prisen var meget lav, men til gengæld var den vist skåret ud af en amatør... så håber din er pænere.

Anmeld

17. november 2010

B&J

nutche skriver:

jamen synes klart du sku prøve det...så kan du jo anbefale dem hvis det bare er super godt.... der er ikke mange måder man kan ødelægge en gris på

jeg købte selv en hel gris for nylig...og ja, kilo prisen var meget lav, men til gengæld var den vist skåret ud af en amatør... så håber din er pænere.

hvad gav du for en halv gris hvis jeg må spørge

Anmeld

17. november 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

hvis nu jeg siger at jeg gav 1400 for en hel + 5 kg medister

Anmeld

17. november 2010

B&J

nutche skriver:

hvis nu jeg siger at jeg gav 1400 for en hel + 5 kg medister

jaa det var billigt 

Anmeld

17. november 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

jaa det var billigt 

ja og vi har sørme kød nok nu men er ikke sikker på at jeg vil gøre det igen. så giv endelig lyd hvis kødet bare er super lækkert.

Anmeld

17. november 2010

B&J

nutche skriver:

ja og vi har sørme kød nok nu men er ikke sikker på at jeg vil gøre det igen. så giv endelig lyd hvis kødet bare er super lækkert.

det lover jeg....  for er helt sikker på vi vil prøve for hold op der har vi kød til længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.