Mange mange tak ALLE sammen...
Det har simpelthen været en SÅ dejlig oplevelse mht. til fødslen og det med at komme hjem kort tid efter..!!
Tino er blevet passet af hans farmor og farfar og kommer hjem idag - for Amningen har drillet rigtig meget.. Det har ikke været til meget søvn..!! 1½ time første nat og 3 timer i nat..!! Mælken er falder til idag, så nu er der ro på Liam..
Han har villet have brystet HVER EVIG ENESTE TIME siden han blev født så de er godt ømme 
Blødningen er faktisk næsten stoppet hos mig, er stadig øm men slet ikke sådan jeg siger av længere..! Det er bare SÅ dejligt.. Efterveer.. Tjaaa.. det niver MEGET LIDT de første 5min når jeg ammer men så hellere ikke mere - så hvor heldig har jeg lige lov at være?! 
Glæder mig HELT vildt til at få Tino hjem idag - Det bliver bare SÅ dejligt.. Desuden ligger der en MASSE storebror gaver til ham herhjemme, så han skal nok få en masse at se til 
Idag har vi været til høreprøven og han bestod efter små 15min i alt
Ja ja han sov sku bare fra det hele, det pjat sku ikke vække ham ihvertfald
Desuden fik vi også taget hæleprøven og han blev ked af det i 10 sek, nok pga. chokket og stikket - men derefter sov han igennem det hele, og var Så dygtig..!! 
Nu er vi hjemme igen og der er ro på Liam, så nu vil jeg ind og putte med ham en time eller 1½ - hvor længe han nu tillader mig at sove - også skal vi over og hente bassen 
KÆMPE knus fra Maria
Anmeld