Min skønne fb.. selvf. med billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

elluL

STORT tillykke med skønne Liam. Hvor er han bare dejlig <3

Og helt fantastisk fb, dejligt at det gik så hurtigt og nemt  (Men må indrømme at jeg kom til at snyde og se billeder først Hehe, ku altså ikke vente )

Elsker det første billeder <3 Det øjeblik er bare så specielt!

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

MarieMor

NØJ hvor er han bare lækker !!!! 1000 gange tillykke med ham !!

Anmeld

17. november 2010

maria_wlt

Fantastiske billeder

MOR ER LYKKELIG KAN MAN SE

Kæmpe stort tillykke med ham." src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Anmeld

17. november 2010

betiinsen

ihh stort tillykke.. hvor er han skøn og dejlig

Anmeld

17. november 2010

VNB

sikke en SKØN fb! Det lyder som en helt igennem fantastisk fødsel, og kan godt forstå at i begge var helt sentimentale og overlykkelige!

Han er SÅ lækker den lille mand! Kæmpe stort tillykke med ham!

Anmeld

18. november 2010

Diana...

Ej ej ej jeg har gået og ventet på en tråd om du har født og tænkt på om det var gået godt fordi vi intet havde hørt også HAR du født jamen altså hvor skønt. 

STORT TILLYKKE hvor er han bare dejlig 

Knus Diana

Anmeld

18. november 2010

pussepige

Tillykke med lille Liam

Anmeld

18. november 2010

quar20

Mange mange tak ALLE sammen...

Det har simpelthen været en SÅ dejlig oplevelse mht. til fødslen og det med at komme hjem kort tid efter..!!

Tino er blevet passet af hans farmor og farfar og kommer hjem idag - for Amningen har drillet rigtig meget.. Det har ikke været til meget søvn..!! 1½ time første nat og 3 timer i nat..!! Mælken er falder til idag, så nu er der ro på Liam.. Han har villet have brystet HVER EVIG ENESTE TIME siden han blev født så de er godt ømme

Blødningen er faktisk næsten stoppet hos mig, er stadig øm men slet ikke sådan jeg siger av længere..! Det er bare SÅ dejligt.. Efterveer.. Tjaaa.. det niver MEGET LIDT de første 5min når jeg ammer men så hellere ikke mere - så hvor heldig har jeg lige lov at være?!

Glæder mig HELT vildt til at få Tino hjem idag - Det bliver bare SÅ dejligt.. Desuden ligger der en MASSE storebror gaver til ham herhjemme, så han skal nok få en masse at se til

Idag har vi været til høreprøven og han bestod efter små 15min i alt Ja ja han sov sku bare fra det hele, det pjat sku ikke vække ham ihvertfald Desuden fik vi også taget hæleprøven og han blev ked af det i 10 sek, nok pga. chokket og stikket - men derefter sov han igennem det hele, og var Så dygtig..!!

Nu er vi hjemme igen og der er ro på Liam, så nu vil jeg ind og putte med ham en time eller 1½ - hvor længe han nu tillader mig at sove - også skal vi over og hente bassen

KÆMPE knus fra Maria

Anmeld

18. november 2010

Papaya

Snøft snøft... det er altså glædes tårer!!

Tillykke og hvor er han da bare for lækker og dejlig osv osv... Jeg kunne jo blive ved.. Det er så stort og så kommer jeg til at se tilbage til da jeg fødte Paya.. Puha, den oplevelse den bliver man aldrig træt af!! Tillykke tillykke tillykke med ham!! Håber at der kommer flere billeder når du får tid 

Er så glad på jeres vegne!

>:< fra Paya og Prisana

Anmeld

18. november 2010

Magsen

hvor det dejligt at læse en så positiv fb

stooooort tillykke med guldklumpen han er riiiigtig dejlig

btw så er du jo sindsyg flot på billede 2 >:<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.