Så piwer - som mange af jer ved fødte jeg idag kl. 12.55 skønne Liam som vejer 3650g og er 50cm lang.. Mørkhåret som louise sagde, og ligeså skøn som hans storebror..
Har jo gået med MANGE MANGE snydeveer, og kæmpet med en masse smerter - og selvom jeg nu er øm er det en lettelse for min krop at Liam kom ud - hold op en forandring jeg kan mærke
)
Nå men her kommer lige hele forløbet skrevet op i små afsnit - derefter får i selvfølgelig billeder af se så ikke snyd.. LÆS FØRST fb også kan i savle over billederne 
Vågner kl. 6 og har en masse plukvver/veer, men jeg tænker ja ja det går jo over af sig selv igen som ALLE de andre gange..!! de er IKKE generende som mange af dem tidligere har været - men alligevel bider jeg mærke i dem. Manden smutter på arbejde for vi fik jo at vide at jeg ville blive ringet til mellem 8-9 også ville jeg få en tid efterfølgende..!! Allerede midt i afsnittet på nutv af de unge mødre kl. 7.35 ringer telefonen og jeg nupper den jo
Jeg skal komme derop så snart jeg er klar så jeg kan blive sat igang
- Så må jeg jo ringe til manden og be ham komme hjem igen, for vil så gerne ha ham med derop også til samtalen osv...! Manden kommer hjem kl. 8 og vi kører derop.
Kl. 8.45 sidder vi deroppe og vi blir henvist til undersøgelsesrummet, hvor vi så får VERDENS DEJLIGSTE JM ind og hun får undersøgt mig og fortæller mig, ja du er begyndt at åbne dig, men du har altså stadig 2cm livmoderhals endnu.. ARHH tænkte jeg bare så tager de ihvertfald ikke vandet..!! Så får jeg kørt en CTG og den viser jo så de her plukveer/snydeveer - men DENNE GANG kommer der altså 8 veer på 15min..!! Mærker dem ekstremt meget i min lænd, og kan altså ikke ligge på højre side for det sidder de rigtig meget..!! Nå men efter ctg vælger JM så lige at snakke med overJm'en og de har så besluttet sig for at forsøge at tage vandet..!! Skal dog lige endnu engang ha kørt ctg for han sov rigtig meget under første ctg..!!
Kl. 10.10 efter 15mins skrid kamp med mit underliv om at få lov at tage vandet kommer der en KÆMPE hvid skylle - og jeg er er MONSTER lettet.. Vi aftaler så at vi lige går en tur ned og får noget at spise og afventer stærkere veer - hvis de kommer før og gør mig usikker skal jeg bare komme derop med det samme..!!
Vi kommer ne dog får købt lidt mad, og jegf år en sodavand for tænker. jeg skal dæme ha noget sukker inden den store finale
- Så går jeg udenfor at ringe til min moster ( som sku ha været med til fødslen - hun er på job på en døgn inst. for børn/unge ) - at nu er vandet taget osv.. Lige i det jeg lægger på og vil gå ind igen, kommer der VOLDSOMME veer og en KÆMPE skylle så jeg vander igennem ALT og plask siger det på jorden - selvfølgelig lige foran hovedindgangen.. PINLIGT..!! Nå men jeg får skiftet på et toilet, og vil forsøge at spise lidt mad, men nu syntes jeg bare der kommer veer KONSTANT og kan slet ikke fokusere på mad, drikke eller på Rasmus..!! Vi vælger så at gå tilbage til fg for at be om en stue..!!
Da vi kommer derop er kl ca. 11.00 - JM undersøger mig og jeg er nu 4cm åben..!! Altså i aktiv fødsel.. Der blir igen målt hjertelyd via. ctg og den er rigtig fin, dog er min puls HELT af helveds til, og for spørg om jeg ikke må komme lidt i bad..!! Hun gør klar osv, og klokken blir 12 og der er jeg så 6cm åben..!
HUHA nu i bad og NØJ det var skønt.. manden løber ned i bilen som SELVFØLGELIG holder i fjerneste hjørne - efter kamera og taske osv..!! Jeg mærker lige pludselig en pressetrang og JM siger gispe gispe gispe og jeg lyder sku som et lokumotiv
- Pludselig siger jeg til Jm - nu undersøger du mig simpelthen for nu kan jeg altså mærke hovedet HELT nede..!! Hun griner og siger Ja det tjekker jeg lige.. HOV har da lige åbnet mig 3cm på små 15-20min..!! Så nu er jeg altså 9cm åben..!! Hun forsøger at få mig op at badet mens jeg har veer KONSTANT..!! Rasmus kommer pustende ind af døren og JM sider.. NU ER DET NU..!! Imellemtiden ned mod bilen, altså ved de 6cm's åbning ringer Rasmus til min moster og siger at hun skal komme NU og at det skal gå lidt stærkt..! Der ved han jo så ikke at jeg faktisk er klar til at presse lige om snart..!!
Nå men op på fødebriksen igen.. ØV nu står Liam skævt i bækkenet så op på alle fire og bide i madrassen..!! Hvad mon sådan en koster? - tror jeg bed godt og grundigt i den
..
5min på alle fire, derefter ned og sidde på briksen med dobbelthagen i vejen, benene op til mine ører - og små 10min var Liam født...!!
Jeg HYLEDE da han kom ud..!! Virkelig HYLEDE...!!
- Ja Selv min dejlige store stærke mand måtte holde om mig, kysse mig og fælde en tårer eller to..!! Det hele gik bare lidt for stærkt i forhold til at med Tino gik der altså 3 døgn..!!
Nå men moderkagen kommer ud og er SÅ fin, JM tjekker for bristninger og hun gør klar til at lægge bedøvelse fordi i det hun tørre mig er jeg bare SÅ øm..!! -MEN HOV HOV INGEN bristninger - alm. små skræmmer og en enkelt ridse ved kønslæben..!!
Alt i alt var det en HELT fantastisk fødsel, og jeg er SÅ lettet og stolt af mig selv faktisk..!! Fik givet min skønne JM en kæmpe krammer og takkede hende 1.million gange for en så dejlig oplevelse og super opbakning..
Liam har fået 10 hele vejen igennem og er SÅ lækker smækker..
Her sidder jeg så 8½ time efter fødslen og er faktisk frisk..!! Øm men frisk..!!
det er jo helt fantastisk.. 
Og nu til de lovede billeder
Dem kan i lige savle over inden i går i seng eller imorgen inden i skal igang med hverdagen
- Ta jer ikke af en meget ør mor på billederne.. HUHA jeg var færdig af glæde 
Kæmpe knusser fra Maria