Wilma 5 uger - larmer SÅ meget, når hun sover.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

misslea

KaMa skriver:

Jeg havde to kompostkværne de første to måneder.. Pyhh, de larmede. Det lød som om, de skulle hjælpe måltidet igennem systemet ved at presse med.. sikke en støj.

Mine børn sover i samme seng som mig, og jeg løste problemet med ørepropper. Nu sover de stille og jeg kan igen have frie øregange.

Jeg overvejer at de skal komme på eget værelse, når de er 4½ måned. Jeg er bare ikke sikker på, at jeg kan få dem ud af min seng. Eeeelsker at sove med dem.

Uuhhh jamen det ville da være heeerligt, hvis hun stopper med alle de lyde ved 2 mdr's alderen, for så er der jo ikke så længe til... hihi!!! Ørepropper var da en smart løsning... )

For ja - det er bare sååå super hyggeligt at have hende i nærheden (hun ligger i liften imellem os), og jeg vil gerne have hende liggende i vores soveværelse lidt endnu....!!! det varer nok ikke så længe, så ryger hun over i sin egen seng.... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

misslea

Zafir skriver:

Altså i soveværelset får hun en dyne på For der er køligt. Men i stuen, inden vi går i seng, har vi jo brændeovnen tændt, så hvis hun BÅDE er viklet ind i et lagen OG har dyne på, så dør hun af varme

Men ja - også dyne på. I slyngevuggen udenfor har hun skind under. Og når det blæser eller er meget koldt, som det er begyndt at være nu også over

okay ja... sådan tænker jeg også... altså mht. dynen!!!

Men neeeej, hvor ser det alstå skønt ud med den slyngevugge....!!! Sådan en, har jeg sldrig overvejet....!!!

Anmeld

17. november 2010

Zafir

misslea skriver:

okay ja... sådan tænker jeg også... altså mht. dynen!!!

Men neeeej, hvor ser det alstå skønt ud med den slyngevugge....!!! Sådan en, har jeg sldrig overvejet....!!!

Jeg ville SÅ gerne have haft den med Idun. Det er bare det bedste je ghar fået til Frigg  

Jeg syntes så også i forhold til de andre je ghar set, er den originale, faktisk rigtig lækker. Der e rnogen detaljer der ikke kommer på efterligningerne

Anmeld

17. november 2010

Louisesam

Mikas larmer også når han er ved at falde i søvn... jeg tror det er drømmesøvnen, hvor de ligger og siger lyde, klynker og basker med arme og ben. For han gør det inden han falder i den dybe søvn og nogle gange lige inden han vågner igen. Så mon ikke Wilma kommer lidt op til overfladen - altså i den lette drømmesøvn - og falder i den dybe søvn igen undervejs i det tidsrum hvor hun sover længe??!

Anmeld

17. november 2010

misslea

Zafir skriver:

Jeg ville SÅ gerne have haft den med Idun. Det er bare det bedste je ghar fået til Frigg  

Jeg syntes så også i forhold til de andre je ghar set, er den originale, faktisk rigtig lækker. Der e rnogen detaljer der ikke kommer på efterligningerne

Ja... og jeg kan forestille mig, at den bare er SKØN at ligge i for lille Frigg!!!! )

Wilma sover også udenfor... men dog i sin barnevogn!!! Det er helt utroligt, hvor meget bedre hun sover, når hun ligger udenfor!! Kan slet ikke få hende til at tage de der lange lure indenfor om dagen... men i sin barnevogn, kan hun sagtens tage knap 3 timer.... )

Der er altså noget i den friske luft, som er godt for de små sovehjerter... hihi

Anmeld

17. november 2010

misslea

Louisesam skriver:

Mikas larmer også når han er ved at falde i søvn... jeg tror det er drømmesøvnen, hvor de ligger og siger lyde, klynker og basker med arme og ben. For han gør det inden han falder i den dybe søvn og nogle gange lige inden han vågner igen. Så mon ikke Wilma kommer lidt op til overfladen - altså i den lette drømmesøvn - og falder i den dybe søvn igen undervejs i det tidsrum hvor hun sover længe??!

Tjaaa altså... den første lur, hun tager om natten (som regel en lang lur), der sover hun ret tungt og laver ikke lyde eller er urolig før hun er ved at vågne...!! Men når hun har fået mad og falder i søvn igen, så fortsætter hun med at være urolig til vi står op om morgenen...!!! Meget mystisk!!!

Heldigvis sover hun for det meste fra kl. ca. 23-6 (uafbrudt) - sådan rimelig roligt... men nogle gange, hvis hun fx. er vågnet kl. 3 og skal have mad, så er hun urolig derfra... og så er jeg bare såååå smadret, når vi står op om morgenen....!!!

Men håber lidt, at det kun er her mens hun er lille, at hun laver al den larm... heheh (man har jo lov at håbe)...

Anmeld

17. november 2010

heidi30

misslea skriver:

Hold da op.... det lyder da helt fantastisk...

Vi må altså finde en løsning, hvis hun fortsætter med at larme sådan!!

Det er noget, hun lige er begyndt på, så giver det lige en chance... og ellers må hun sove i mit walk-in-closet.... heheh!!! Der er masser af plads til hendes seng, og det er lige i forlængelse med vores soveværelse... så det e rlidt bedre end nede i den anden ende af lejligheden... ;-)

Sjovt du lige skrive hun skal ind i "skabet" der sover min 12 uger gamle søn nemlig om natten " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />.

Han larmede også så meget så vi ikke kunne sove. Så da han ikke kunne være i liften/ vuggen mere købte vi en tremmeseng som vi satte op derinde. Han har nu sovet derinde i nogle uger og det går fint. Jeg hører ham stadig når det er "vigtigt" men ikke alle de andre smålyde og bevægelser.

Han vågner én enkelt gang  i løbet af natten, men så snart han ikke gør det mere skal han ind på sit eget værelse som ligger 10 skridt fra soveværelset så da skal vi nok bruge en babyalarm det første stykke tid.

Så mit råd er ind i skabet med baby " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

Anmeld

17. november 2010

misslea

heidi30 skriver:

Sjovt du lige skrive hun skal ind i "skabet" der sover min 12 uger gamle søn nemlig om natten " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />.

Han larmede også så meget så vi ikke kunne sove. Så da han ikke kunne være i liften/ vuggen mere købte vi en tremmeseng som vi satte op derinde. Han har nu sovet derinde i nogle uger og det går fint. Jeg hører ham stadig når det er "vigtigt" men ikke alle de andre smålyde og bevægelser.

Han vågner én enkelt gang  i løbet af natten, men så snart han ikke gør det mere skal han ind på sit eget værelse som ligger 10 skridt fra soveværelset så da skal vi nok bruge en babyalarm det første stykke tid.

Så mit råd er ind i skabet med baby " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

Aarrhh dejligt med lidt gode erfaringer... heheh!!!

ja - det tror jeg også bliver løsningen!!!

Wilma sover jo faktisk ofte fra ca. 23-6 om morgenen.... så det er ikke fordi, jeg står særlig meget op om natten (der er selvfølgelig undtagelser)!!!

Vores problem er lidt, at hendes værelse ligger helt nede i den anden ende af lejligheden... (vores lejlighed er kæmoe stor 176 m2) og derfor går der altså noget tid, før hun kommer derned...!!! Men walk-in-loset er ret stort.. nærmest et værelse, og der kan hendes seng sagtens stå til hun er ret stor faktisk.....!!! såååe det må være løsningen... heheh!!!!

I nat var hun dog ret stille.... til kl. 6 i morges... og først efter dér, hvor hun havde fået mad og sov videre begyndte hun at være urolig...!!! Meeen dér havde jeg også sovet 6½ time, så der havde  jeg ikke ligeså  meget brug for søvnen... ;o)

Anmeld

17. november 2010

Zafir

misslea skriver:

Ja... og jeg kan forestille mig, at den bare er SKØN at ligge i for lille Frigg!!!! )

Wilma sover også udenfor... men dog i sin barnevogn!!! Det er helt utroligt, hvor meget bedre hun sover, når hun ligger udenfor!! Kan slet ikke få hende til at tage de der lange lure indenfor om dagen... men i sin barnevogn, kan hun sagtens tage knap 3 timer.... )

Der er altså noget i den friske luft, som er godt for de små sovehjerter... hihi

Frigg sover som oftest 5 timer i træk i sin slyngevugge Bedst udenfor, men også indenfor, hvis jeg putter hende om aftenen i den Det er skønt.

Anmeld

17. november 2010

misslea

Zafir skriver:

Frigg sover som oftest 5 timer i træk i sin slyngevugge Bedst udenfor, men også indenfor, hvis jeg putter hende om aftenen i den Det er skønt.

Ja stor TAK til den friske luft!!! Wilma har sovet 4 timer nu... det ville hun ALDRIG gøre indenfor om dagen!!! )

Og så er frisk luft jo deeejlig ting... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.