Wilma 5 uger - larmer SÅ meget, når hun sover.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

misslea

CarinaSB skriver:

Noah var 11 uger da han kom på eget værelse .. Vi kunne slet ikk komme over ens. Når vi rykkede en smugle på os vågnede han .. og jeg var oppe og tisse en million gange om natten .. Så han kom på eget værelse og siden den gang har han sovet igennem .. Den første nat han sov på værelset sov han 13½ time ...

Hold da op.... det lyder da helt fantastisk...

Vi må altså finde en løsning, hvis hun fortsætter med at larme sådan!!

Det er noget, hun lige er begyndt på, så giver det lige en chance... og ellers må hun sove i mit walk-in-closet.... heheh!!! Der er masser af plads til hendes seng, og det er lige i forlængelse med vores soveværelse... så det e rlidt bedre end nede i den anden ende af lejligheden... ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

CarinaSB

misslea skriver:

Hold da op.... det lyder da helt fantastisk...

Vi må altså finde en løsning, hvis hun fortsætter med at larme sådan!!

Det er noget, hun lige er begyndt på, så giver det lige en chance... og ellers må hun sove i mit walk-in-closet.... heheh!!! Der er masser af plads til hendes seng, og det er lige i forlængelse med vores soveværelse... så det e rlidt bedre end nede i den anden ende af lejligheden... ;-)

Jeg følte mig bestemt os som et helt nyt menneske .. Ja det kan være det bare lige er en periode hun skal over

Anmeld

16. november 2010

Zafir

misslea skriver:

det lyder da alletiders Zafir....

Kan du mon forsøge at forklare teknikken bag??? ;o)

Altså - hun ligger ca 50 cm fra kanten af stoffet. Så tager jeg det rundt om hende, så den ene arm ligger ind til kroppen og bag om ryggen på hende. Det lange stykke, tager jeg så den anden vej, så den anden arm ligger ind til kroppen. Så tager du bare resten rundt om, som en rullepølse... Mmmm...

Skal jeg prøve at tage billeder af det om lidt, når jeg gør det på hende? Hun skal lige skiftes og sådan først...

Anmeld

16. november 2010

misslea

Zafir skriver:

Altså - hun ligger ca 50 cm fra kanten af stoffet. Så tager jeg det rundt om hende, så den ene arm ligger ind til kroppen og bag om ryggen på hende. Det lange stykke, tager jeg så den anden vej, så den anden arm ligger ind til kroppen. Så tager du bare resten rundt om, som en rullepølse... Mmmm...

Skal jeg prøve at tage billeder af det om lidt, når jeg gør det på hende? Hun skal lige skiftes og sådan først...

eeej ja - det må du meget gerne..... )

tror jeg bedre kan se det for mig, hvis jeg får det mere visuelt.... hihi

Anmeld

16. november 2010

misslea

CarinaSB skriver:

Jeg følte mig bestemt os som et helt nyt menneske .. Ja det kan være det bare lige er en periode hun skal over

ja det håber jeg - vil gerne have hende i soveværelset lidt endnu....

Anmeld

16. november 2010

CarinaSB

misslea skriver:

ja det håber jeg - vil gerne have hende i soveværelset lidt endnu....

Det kan jeg godt forstå .. Det er så hyggeligt at have dem liggene i soveværelset 

Anmeld

16. november 2010

Zafir

misslea skriver:

eeej ja - det må du meget gerne..... )

tror jeg bedre kan se det for mig, hvis jeg får det mere visuelt.... hihi

Tag dig ikke af hendes øjne. Det er blitzen. hun laver altid de der øjne, når der blitz på cam'et... (så ingen tror på at hun rent faktisk KAN smile... - For hvergang jeg vil tage billeder af hende som en flækket træsko gør hun det der... )

Men hun ligger og smiler og pludrer når jeg gør vikler hende ind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2010

Zafir

Og nu ligger hun og putter  (jeg tager hende med i seng, når jeg går i seng...)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2010

Vial

Jeg havde to kompostkværne de første to måneder.. Pyhh, de larmede. Det lød som om, de skulle hjælpe måltidet igennem systemet ved at presse med.. sikke en støj.

Mine børn sover i samme seng som mig, og jeg løste problemet med ørepropper. Nu sover de stille og jeg kan igen have frie øregange.

Jeg overvejer at de skal komme på eget værelse, når de er 4½ måned. Jeg er bare ikke sikker på, at jeg kan få dem ud af min seng. Eeeelsker at sove med dem.

Anmeld

16. november 2010

Vial

Zafir skriver:

Og nu ligger hun og putter  (jeg tager hende med i seng, når jeg går i seng...)

Hold nu helt k... hun er møghamrende lex. En lille sød svøbe-model.

Jeg kalder det altid for pølsehorn, når jeg svøber mine børn. Synes jeg lidt det ligner.

Mine laver også stone-face, når jeg hiver kamera frem. Jeg får aldrig fotograferet et dobbelt smil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.