Min lille pige KAN ikke høre noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Mary

Så kom vi endelig til ørelægen, og jeg kan godt sige jer, at jeg har været spændt på det hele dagen. Vi var enige om herhjemme, at vi håbede på, at få at vide, at hun ikke kan høre noget. Ved godt det lyder åndssvagt, men alternativet ville være, at sundhedsplejersken skulle kontaktes og ja, så at tage den derfra. Men det skal vist ikke ske " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12393.png" alt="" />

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Anja

Dejligt, at der tilsyneladende er en god grund til hendes adfærd.

Hvad skal der så ske? Dræn eller?

Anmeld

16. november 2010

Lene76

det hjælper da lidt på det hele at vide det..... selvom det selvfølgelig ik er sjovt. Hva er planen så??

Anmeld

16. november 2010

Mary

Jeg prøver lige igen. Aner ikke hvad der lige skete med det indlæg" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12372.gif" alt="" />

Så kom vi endelig til ørelægen, og jeg kan godt sige jer, at jeg har været spændt på det hele dagen. Vi var enige om herhjemme, at vi håbede på, at få at vide, at hun ikke kan høre noget. Ved godt det lyder åndssvagt, men alternativet ville være, at sundhedsplejersken skulle kontaktes og ja, så at tage den derfra. Men det skal vist ikke skSå kom vi endelig til ørelægen, og jeg kan godt sige jer, at jeg har været spændt på det hele dagen. Vi var enige om herhjemme, at vi håbede på, at få at vide, at hun ikke kan høre noget. Ved godt det lyder åndssvagt, men alternativet ville være, at sundhedsplejersken skulle kontaktes og ja, så at tage den derfra. Men det skal vist ikke ske.

Hun har væske på begge ører, og har sikker haft det i rigtig lang tid. Det har stået på siden lang tid før vi fik Dicte " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" />

Jeg er bare lettet og glad for at det er noget så simpelt som væske på ørene, og ja, hun skal have dræn i. Puhh, det har vi aldrig været igennem sådan noget. 

Er spændt på hvilken forandring det vil bringe med sig " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Anmeld

16. november 2010

Mary

Hvorfor ser mine indlæg så mærkelige ud?!

Anmeld

16. november 2010

Marco2

Mary skriver:

Hvorfor ser mine indlæg så mærkelige ud?!

Fordi smileys ikke virker i øjeblikket på baby.dk

Anmeld

16. november 2010

Muffinmus

Dejligt at i fik klarhed over hendes måde at være på...

Anmeld

16. november 2010

Lene76

håber hendes dræn kan hjælpe hende ligesom det hjalp Viktor; han ku nemlig hellere ik høre el dvs det han ku høre var lidt ligesom hvis vi ligger øret til en ballon og prøver at høre hva folk siger..... hans sprog blev osse meget bedre, han taler stadigvæk ik helt aldersvarende men han har sprogforståelsen og det er vigtigere siger de kloge.

Det jeg bare vil sige var at det er dejligt at i endelig har fået et svar på hvorfor hun har været som hun har.

Har i fået en tid til dræn???

Anmeld

16. november 2010

Mary

Lene76 skriver:

håber hendes dræn kan hjælpe hende ligesom det hjalp Viktor; han ku nemlig hellere ik høre el dvs det han ku høre var lidt ligesom hvis vi ligger øret til en ballon og prøver at høre hva folk siger..... hans sprog blev osse meget bedre, han taler stadigvæk ik helt aldersvarende men han har sprogforståelsen og det er vigtigere siger de kloge.

Det jeg bare vil sige var at det er dejligt at i endelig har fået et svar på hvorfor hun har været som hun har.

Har i fået en tid til dræn???

Jaaaa, det har vi  Det bliver den 29. nov, altså om små 2 uger!

Anmeld

16. november 2010

BellaT

Neij, hvor skønt at jeg ikke fik ret! Jeg troede ikke at man kan høre så dårligt som du fortalte om. Men det kan man åbenbart. Og det er godt, for så kan der gøres noget "nemt".

Det bliver dejligt for hende at kunne høre igen. En helt ny verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.