Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det må have været MEGA hårdt for jer!!!! Hold det op! Sådan en lille dreng i huset som stadig skal have så meget hjælp og så kom sådan en lille pige, som også skulle have så meget hjælp! Jeg er bare så glad, at det hele er ved at være op at køre og at Troia har det så godt! Kæmpe tillykke til jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Okay...Men det er jo godt nok også tidligt i graviditeten hun er kommet så.VIRKELIG heldigt at det hele er gået så godt synes jeg!! Det jo noget med at bare de er under 2 kg ska de i kuvøse ikk ?Så den lille vægt har jo bare været nada i forhold til... Det er så fedt at sådanne mirakler sker!! Og kan godt forstå det er rart og få ud, må virkelig ha været en hård og sej kamp med håbet om hun overlevede osv.. !! Men self ville det også være ok hvis ikk du ville snakke om det, jeg spørg jo bare løs
Okay...Men det er jo godt nok også tidligt i graviditeten hun er kommet så.VIRKELIG heldigt at det hele er gået så godt synes jeg!! Det jo noget med at bare de er under 2 kg ska de i kuvøse ikk ?Så den lille vægt har jo bare været nada i forhold til...
Det er så fedt at sådanne mirakler sker!! Og kan godt forstå det er rart og få ud, må virkelig ha været en hård og sej kamp med håbet om hun overlevede osv.. !!
Men self ville det også være ok hvis ikk du ville snakke om det, jeg spørg jo bare løs
jo hun lå i kuvøse de første 2mdr.
ja hun er virkelig et mirakel....
YES lidt medgang Troia har taget 400gr. på på en mdr. og sp siger hun er tilsvarende med en 9mdr baby, så hun har indhentet 2½mdr....
ville ikke noget med dette indlæg andet end at sige jeg er SÅ stolt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128