TROIA fra nyfødt (840gr. 33cm.) til 9mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Henriettemortil4 skriver:

Kan se i har en søn på snart 3 år... Det må  sgu have været hårdt for jer alle sammen især med en lillemaand overi..

knus til jer...

Oliver er lige blevet 2år i dec. så han var kun 14mdr. da troia blev født, det var desværre nok værst for ham sådan at få "smadret" hverdagen, og han skulle til med starte ny vuggestue 2dage efter troia blev født, han er først rigtig blevet sig selv igen nu den sidste mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

jcmoller skriver:

Oliver er lige blevet 2år i dec. så han var kun 14mdr. da troia blev født, det var desværre nok værst for ham sådan at få "smadret" hverdagen, og han skulle til med starte ny vuggestue 2dage efter troia blev født, han er først rigtig blevet sig selv igen nu den sidste mdr.

ok så bare der stod 2008 hihi så 2...Ja tro jeg gerne på han har taget de værst..Men man kan jo ikke gøre hved det desværre...Nu er det bare med af nyd ham mere ind før/nyde dem begge to..

knusss

Anmeld

1. januar 2011

Lou87

jcmoller skriver:

ja min søn vejede 2330gr da han blev født og jeg synes oz han var lille...

Troia røg ind og ud af respirator den første mdr. fra intensiv til neo og tilbage til intensiv... 3 gange på sygehuset var hun sek. fra at sove ind, og da vi endelig kom hjem første gang måtte jeg 3 dage efter give hende mund til mund til ambulancen kom så ja hun er en mirakel baby pga hendes måde at kæmpe sig tilbage på... 2dage gammel fik hun 2 hjerneblødninger, der blev hun nøddøbt og vi fik besked på at overveje at slukke for hende...men HELL NO!

Fordi hun flere gange havde blodmangel også kom hun til at se sådan ud til hun  fik blod i kroppen igen-det fik hun 5gange på 4,5mdr.

det blev lidt langt

Oki, det er nogle små bebser du får generalt så smiler..

Og puhhaaa det lyder bare som en rigtig hård tur i har haft der i starten.. !! Godt at i alle bare var figthere, specielt den lille pige

Gør ingenting det bliver langt - synes ligesom dig det jo er et interessant mirakel
Hvad gik der galt siden hun vejede så lidt og ikk ku holdes inde osv?

Anmeld

1. januar 2011

FruEllingsen

jcmoller skriver:

takker

Jamen hun er lige blevet 10mdr. og blev vejet til 5,2kg. og målt til 59cm.... det er faktisk den eneste skavank hun har.... så hun slog alle odds da hun kom sig over to hjerneblødninger en i venstre side (grad 2) og en midt i hjernen (grad4)

Så hun er et lille mirakel

Ja sikke da et lille Mirakel  barn. Hvor er det fantastisk at høre

Hun er sq en sej lille pige

Anmeld

1. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Lou87 skriver:

Oki, det er nogle små bebser du får generalt så smiler..

Og puhhaaa det lyder bare som en rigtig hård tur i har haft der i starten.. !! Godt at i alle bare var figthere, specielt den lille pige

Gør ingenting det bliver langt - synes ligesom dig det jo er et interessant mirakel
Hvad gik der galt siden hun vejede så lidt og ikk ku holdes inde osv?

Har aldrig snakket med nogle om det, de fleste tør ikke spørge så det er helt rart at få lidt af det ud nu

Ja mine unger er bare små, men hvorfor troia var så lille ved jeg... vi lå sammen med en dreng født lige så tidlig som troia men han vejede 1kg.

hvorfor hun kom så tidlig var pga. sivende vandafgang siden uge 19 de opdagede det desværre først uge 22... skide randers sygehus

Anmeld

1. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Drømmer skriver:

Ja sikke da et lille Mirakel  barn. Hvor er det fantastisk at høre

Hun er sq en sej lille pige

ja hun er squ en sej  pige og med et vildt godt humør

Anmeld

1. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Henriettemortil4 skriver:

ok så bare der stod 2008 hihi så 2...Ja tro jeg gerne på han har taget de værst..Men man kan jo ikke gøre hved det desværre...Nu er det bare med af nyd ham mere ind før/nyde dem begge to..

knusss

hver dag er en fornøjelse med de guldklumper

Anmeld

1. januar 2011

Mi

Hvor er hun da bare sød. Jeg bliver helt blød om hjertet når jeg ser billeder af hende fra sygehuset. Jeg fik selv to små piger (født 31+2), og det er jo bare fantastisk så stærke de er selvom de er små. Hun ser nu slet ikke så lille ud på billederne syntes jeg. Nogle ekstremt for tidlig fødte børn ligner små sarte fugleunger, syntes jeg, men Troia ser bare så fin ud.Din pige er da en helt speciel lille fightertøs

Ved i noget om, hvilke meen hun evt kan risikere at få, pga sine to hjerneblødninger, eller kan de ikke sige noget om det overhovedet? Hvis jeg altså må spørge, ellers må du bare overse at jeg har spurgt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

1. januar 2011

twinboys

For tidligt fødte børn er bare så unikke...

Anmeld

2. januar 2011

Lou87

jcmoller skriver:

Har aldrig snakket med nogle om det, de fleste tør ikke spørge så det er helt rart at få lidt af det ud nu

Ja mine unger er bare små, men hvorfor troia var så lille ved jeg... vi lå sammen med en dreng født lige så tidlig som troia men han vejede 1kg.

hvorfor hun kom så tidlig var pga. sivende vandafgang siden uge 19 de opdagede det desværre først uge 22... skide randers sygehus

Okay...
Men det er jo godt nok også tidligt i graviditeten hun er kommet så.
VIRKELIG heldigt at det hele er gået så godt synes jeg!!
Det jo noget med at bare de er under 2 kg ska de i kuvøse ikk ?
Så den lille vægt har jo bare været nada i forhold til...

Det er så fedt at sådanne mirakler sker!!
Og kan godt forstå det er rart og få ud, må virkelig ha været en hård og sej kamp med håbet om hun overlevede osv.. !!

Men self ville det også være ok hvis ikk du ville snakke om det, jeg spørg jo bare løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.