Stor lettelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.284 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Mischa

Så fik vi spredt asken af vores kun 16. uger gamle søn/datter,

hvor var det en lettelse, det var en god afslutning på 4 mislykkede graviditeter, så asken fra vores sidste og 4 hvide roser, en for hver vi mistede. Vejret var fantastisk, Føler at jeg kan trække vejret igen, og det var den smukkeste afslutning jeg kunne ønske mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

CiSo

Dejligt at hører! Smukt ser det ud! 

Anmeld

16. november 2010

tinasmor

:\'( Kondulerer for jeres tab.

>:<

Anmeld

16. november 2010

Zafir

Det forstår jeg godt. For os tog det helt vildt lang tid at tage os sammen til det. Vi havde urnen stående i 2 mrd, før vi kunne begrave den.

Men det var en rigtig stor lettelse, da vi kunne gøre det.

Det lyder som om I holdte jer en rigtig smuk cerimoni. Godt for jer!

for at lykken snart smiler til jer!!

Anmeld

16. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

sender varme tanker og knus til jer>:<

Anmeld

16. november 2010

Cris

tinasmor skriver:

:\'( Kondulerer for jeres tab.

>:<

En utrolig smuk måde for at kunne få en lille smule hjælp, til at komme videre. Jeg ønsker jeg alt det bedste!

Anmeld

16. november 2010

SaraLM

Puha, hvor frygteligt at miste ikke bare en gang men hele 4 - det må være så forfærdeligt men hvor er det godt for jer, at I har fået en god afslutning på det ved at sprede asken og lægge de smukke roser.

Stort klem herfra med ønsket om en lysere fremtid for jer!

Anmeld

16. november 2010

SussieThyssen

MiChElLeKuHr skriver:

Så fik vi spredt asken af vores kun 16. uger gamle søn/datter,

hvor var det en lettelse, det var en god afslutning på 4 mislykkede graviditeter, så asken fra vores sidste og 4 hvide roser, en for hver vi mistede. Vejret var fantastisk, Føler at jeg kan trække vejret igen, og det var den smukkeste afslutning jeg kunne ønske mig.

Åhh..hvor gør det mig ondt for jer.
Men det er en meget smuk måde at gøre det på, så I får afsluttet det hele på en sund måde.
Jeg har ikke så meget at sige dig, kun at du hjertens gerne må skrive privat til mig.
Jeg har jo selv mistet nogle stykker, så jeg ved alt om sorgen, der følger med.
Men det virker som om, at du, ligesom jeg, har en god og sund afklaring omkring det hele, og er parat til at slippe det og komme videre.
Men derfor skal du have et stort knus alligevel. Jeg ved hvordan det føles.
Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2010

Mischa

Zafir skriver:

Det forstår jeg godt. For os tog det helt vildt lang tid at tage os sammen til det. Vi havde urnen stående i 2 mrd, før vi kunne begrave den.

Men det var en rigtig stor lettelse, da vi kunne gøre det.

Det lyder som om I holdte jer en rigtig smuk cerimoni. Godt for jer!

for at lykken snart smiler til jer!!

Tak Zafir

Vi havde det på samme måde, men vi vidste at det ville blive sværere jo længere vi ventede, så vi vidste at det skulle være lige så snart det blev godt vejr puha, synes godt nok det sidste år er gået stærkt... men glad for at det er overstået og at vi snart går ind i et nyt år

Anmeld

16. november 2010

Mischa

SussieThyssen skriver:

Åhh..hvor gør det mig ondt for jer.
Men det er en meget smuk måde at gøre det på, så I får afsluttet det hele på en sund måde.
Jeg har ikke så meget at sige dig, kun at du hjertens gerne må skrive privat til mig.
Jeg har jo selv mistet nogle stykker, så jeg ved alt om sorgen, der følger med.
Men det virker som om, at du, ligesom jeg, har en god og sund afklaring omkring det hele, og er parat til at slippe det og komme videre.
Men derfor skal du have et stort knus alligevel. Jeg ved hvordan det føles.
Kærligst
Sussie

Tusind tak det er altid skønt at snakke med nogle som selv har prøvet det. holder humøret oppe det gør mig så glad at høre om alle de kvinder der har mistet op til flere gange med har de børn de ønskede sig den dag i dag, vi giver ikke op, vi kæmper til vi har fået vores ønsker opfyldt men nu skal vi til en udredning på Riget først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.