Sofie 6 mdr. billedserie (max spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

linemus

Kaufie skriver:

Nååårh, hvor er hun kær, Line. Og jeg kan forestille mig, at det letter hverdagen en del, at hun er så glad og kan underholde sig selv - udover at hun selvfølgelig har 3 storesøskende til at underholde hende også....

Tak for billedspam....

Tak. Ja, det gør det da betydeligt lettere, at hun er så nem. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor hårdt det ville være, hvis hun havde været en krævende skrigunge, der ville sidde på arm hele tiden Det er hårdt nok i ulvetimen, hvor de alle fire vil have moar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

linemus

Lise skriver:

Årh, hvor er hun sød! (ville have indsat en smiley her, men tror indlægget crasher hvis jeg gør det...)

Der er sgu noget ved at være på barsel når man har en baby der kan underholde sig selv!

Takker

Hvorfor er det så, jeg aldrig når noget

Anmeld

19. november 2010

linemus

Joan, Ml, ivf, bette, Nadi: Takker Jeg synes også selv, hun er helt uimodståelig

Anmeld

19. november 2010

linemus

BellaT skriver:

Nåårrh, hvor er hun sød og storsmilende! Og sej. Hvordan har hun dog fået tæppet over hovedet? Viiildt.

Malia leger ur her. Liggende på ryggen - hovedet bliver på samme sted - kroppen drejer en omgang (altså stadig liggende på ryggen). Ha Ha. Skøre unge. Det kommer man ikke langt omkring med.

Hun er bare så smilende næsten hele tiden. Det smitter på os alle, og det er skønt

Hun ligger og holder fast i tæppet, og så ruller hun simpelthen nogle gange rundt, så hun får trukket tæppet ind over sig Smart, ik? Den med uret bruger vi også her, men der er kommet lidt variation ind med nogle rullefald, så nu skal gulvene bare være clean for små lego dimser og hårspænder Selv ledningerne langs væggen har hun haft fat i. Puh, det er hårdt, og jeg er MEGET opmærksom denne gang, hvor der er tre legetøjsrodehoveder i huset.

Anmeld

19. november 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Hun er simpelthen så dejlig Line. Jeg har lyst til at bide hende i vingummikinderne.

Tak Du kan også tro, hun bliver overdænget med mysser og sugekys på de lækre kinder. Og det bedste er, at hun bliver helt salig, når jeg gør det - hun nyder det bare så meget, så jeg nysser løs - en skønne dag gider hun jo ikke mere

Anmeld

22. november 2010

Lulle25

Ej hvor er hun bare en lille charmetrold, det var da helt vildt så sød hun ser ud

Anmeld

22. november 2010

Marco2

Nej hvor er hun lækker. Og en rigtig charmetrold med det smil.

Dejligt at hun er så nem.

AG

Anmeld

22. november 2010

linemus

Tak skal I ha'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.