Sofie 6 mdr. billedserie (max spam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. november 2010

linemus

Jeg tror, hun er den gladeste, mest legesyge baby, vi har haft Hun bevæger sig på mystisk vis over hele gulvet og elsker at lege skjul... med sig selv. Se bare min lille guldklump. NB: hun har helt selv klaret at få tæppet over hovedet - det gør hun tit, og så griner hun vildt, når hun kommer frem igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Kaufie

Nååårh, hvor er hun kær, Line. Og jeg kan forestille mig, at det letter hverdagen en del, at hun er så glad og kan underholde sig selv - udover at hun selvfølgelig har 3 storesøskende til at underholde hende også....

Tak for billedspam....

Anmeld

16. november 2010

Lise

Årh, hvor er hun sød! (ville have indsat en smiley her, men tror indlægget crasher hvis jeg gør det...)

Der er sgu noget ved at være på barsel når man har en baby der kan underholde sig selv!

Anmeld

16. november 2010

Joan ( Smallie )

Åhhh gud hvor er hun dejlig. En rigtig fryd for øjet.

Anmeld

16. november 2010

BellaT

Nåårrh, hvor er hun sød og storsmilende! Og sej. Hvordan har hun dog fået tæppet over hovedet? Viiildt.

Malia leger ur her. Liggende på ryggen - hovedet bliver på samme sted - kroppen drejer en omgang (altså stadig liggende på ryggen). Ha Ha. Skøre unge. Det kommer man ikke langt omkring med.

Anmeld

16. november 2010

Louise mortil4

hvor er hun dejlig line Lige som jeres andre 3 unger  og så stor hun bliver det er jo ikke til at forstå hun allerede er så stor  tak for kigget.

Anmeld

16. november 2010

ivfmarie

OMG! Hun er for lækker!

Anmeld

16. november 2010

bette

nøøøj hvor er hun da bare herlig:)

Anmeld

17. november 2010

Nadi

LOVE !!

Anmeld

17. november 2010

birgittemarie

Hun er simpelthen så dejlig Line. Jeg har lyst til at bide hende i vingummikinderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.