Hvilken kage til kaffen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.089 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Nemesis

Jeg skal lave en kage til kaffen til en 70 års fødselsdag. Desserten er rubensteinerkage (noget fromagenoget) Så hvad skal jeg lave til kagen som IKKe er det samme..som IKKe bliver som en mursten efter 3 retters mad.

Jeg er lidt blank her...først tænkte jeg jo på dots chokoladekage..(så der var lidt chokolade til kaffen) med hvis chokomousse imellem..men ved ikke om det ikke bliver for meget..

Hvordan skal en kage til en på 70 pyntes?? 

Sisse som har lavet til børn, teenagere, unge..men aldrig i denne aldersgruppe før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Grynt

tjaa man er jo heldigvis så forskellig også i de retning   Jeg personligt ville helt klart fortrække efter 3 retter mad at få en småkage til kaffen.  Måske et par forskellige slags småkager. Var det måske en idé?

Grynt 

Anmeld

16. november 2010

Nemesis

Grynt/Tina skriver:

tjaa man er jo heldigvis så forskellig også i de retning   Jeg personligt ville helt klart fortrække efter 3 retter mad at få en småkage til kaffen.  Måske et par forskellige slags småkager. Var det måske en idé?

Grynt 

nej hun vil gerne have en kage...en pyntet kage. personligt synes jeg jo også det bliver for meget kage efter 3 retter men når det nu er det hun vil have.

:-) Sisse

Anmeld

16. november 2010

Grynt

ladydan1 skriver:

nej hun vil gerne have en kage...en pyntet kage. personligt synes jeg jo også det bliver for meget kage efter 3 retter men når det nu er det hun vil have.

Jammen så er det da bare det hun skal have, ik

Anmeld

16. november 2010

Nemesis

Grynt/Tina skriver:

Jammen så er det da bare det hun skal have, ik

hehehe jo "Bare" . Det var mere om der sad nogen og kendte til en let og lækker kage som man kan servere til kaffe..

Anmeld

16. november 2010

Zafir

Altså - til min kusines konfirmation havde min tante lavet de der trøffeldrømme, som Mette Blomsterberg lavede i fjernsynet De smagte for SIIIINDSYGT og er sådan en perfekt haps til 'kaffen' (også når man som mig ikke drikker kaffe hehe )

Man kan se hvordan man laver dem inde på det søde livs hjemmeside på DR

Anmeld

16. november 2010

linemus

En lagkage med jordbærtiramisou er fantastisk lækker og ikke så tung som chokoladekage/fyld. Men den kræver jo jordbær Opskriften ligger herinde.

Anmeld

16. november 2010

Nemesis

Zafir skriver:

Altså - til min kusines konfirmation havde min tante lavet de der trøffeldrømme, som Mette Blomsterberg lavede i fjernsynet De smagte for SIIIINDSYGT og er sådan en perfekt haps til 'kaffen' (også når man som mig ikke drikker kaffe hehe )

Man kan se hvordan man laver dem inde på det søde livs hjemmeside på DR

hun vil gerne have en pyntet kage... Det er kun fordi hun har set et par af mine kager og hun vil gerne have en special kage til sin fødselsdag..men måske man kan lave dem i stor format..

Hmm vil jeg da lige tjekke ud :-)

Sisse

Anmeld

16. november 2010

Nemesis

linemus skriver:

En lagkage med jordbærtiramisou er fantastisk lækker og ikke så tung som chokoladekage/fyld. Men den kræver jo jordbær Opskriften ligger herinde.

ord ja det lyder da godt nok lækkert... og mon ikke jeg kan finde nogle jordbær..ellers kan jeg vel bestille dem.

Anmeld

16. november 2010

Baby2010/2013

ladydan1 skriver:

Jeg skal lave en kage til kaffen til en 70 års fødselsdag. Desserten er rubensteinerkage (noget fromagenoget) Så hvad skal jeg lave til kagen som IKKe er det samme..som IKKe bliver som en mursten efter 3 retters mad.

Jeg er lidt blank her...først tænkte jeg jo på dots chokoladekage..(så der var lidt chokolade til kaffen) med hvis chokomousse imellem..men ved ikke om det ikke bliver for meget..

Hvordan skal en kage til en på 70 pyntes?? 

Sisse som har lavet til børn, teenagere, unge..men aldrig i denne aldersgruppe før.

Altså den her er ret lækker og så er den lidt sjov i udseenet

http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en%7Cda&u=http://www.azcookbook.com/zebra-cake/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.