hader lægevagten og skadestuen i slagelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Bamseboet :D

Hejsa alle i skønne piger :D ved godt det er lang tid siden jeg har skrevet her inde, men der er så meget at se til lige i øjeblikket... men der er lige noget jeg må af med....8( i dag var vi til noget jubilæum ved skælskør ( Bæncke -eller hvordan det nu staves (?) ) da vi sku til at hjem , blev Mille stukket af en "hveps" hun skriger helt vildt, og vi prøver ihærdigt at få broden ud af den lille finger, som lyn hurtigt hæver til stor størrelse.... men uden held. vi ringer til vagtlægen, som siger at Broden SKAL ud, for ellers kan den genere i meget lang tid, så hun bugger straks en tid på lægevagten på slagelse sygehus. vi kører der hen, og der sidder den største dame, uden en eneste pløk i munden. -Ja det var altså lægen....8( hun nærmest kikker den modsatte vej af Milles finger, og siger : Der er ingen brod i. var det en hveps der stak hende??? Os: Ja... Hende: Jamen så er det klart at der ikke er nogen brod i, for det er kun Bier der taber broden.... Os: (?) (-Jamen så var det nok en bi....) vi får en seddel stukket i hånden, og hun siger vi skal købe dette middel i en håndkøbs apotek... vi kommer ud i bilen og kikker igen på milles finger. hun er stadig meget pivs, og vi kan stadig TYDELIGT se broden... vi beslutter at gå ind på skadestuen, som ligger lige ved siden af lægevagten... der inde møder vi den mest provokerende læge vi nogensinde har mødt. Han: hvad er der i vejen??? OS: hun er blevet stukket i fingeren af en BI, og vi har lige været inde ved lægevagten, og hun siger at der ikke er nogen brod, men vi kan se den lige så tydeligt, og vi har fået afvide at den sku ud af fingeren... Han: Står I og siger at de lyver inde i lægevagten??? Os: Nej det siger vi ikke, vi siger bare, at der ER en brod i fingeren... Du kan jo prøve at se på hendes finger... (vi viser ham fingeren) Han: Ja, det kan jeg jo ikke afvise, at der ikke er nogen brod i... Os: Nej vel... Han: men det kan jeg ikke gøre noget ved, for I HAR været inde ved vagtlægen, så kan i ikke komme til her på skadestuen... Dèr blev jeg gal og ked, og gik ud af døren med Mille. :'( stor tuede... fordi de dumme læger ikke ville pille den lille brod ud af Min lille pivsede Mille... DUMME DUMME læger... vi ringede straks til lægevagten og brokkede os, og hun buggede en ny tit til hende den fede læge, men vi gad ikke ind til hende, og kørte hjem i steden for. Mille har det fint, men hendes finger er stadig meget hævet, og broden er der endnu... Mille skal vaccineres på tirsdag, så hvis det ikke er gået væk der vil vi lige gribe fat i egen læge.. lige lidt fra mig...(H) Helle som hader Hvepse, bier eller hvad fanden de der gule og sorte flyve-stikke dyr hedder:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

heaven

hej hej

godt nok lang tid siden, hva?? men kender det godt, dagene flyvwe bare af sted.

Hva var da det for en opførsel af både lægevagt og skadestuelæge!!! han kunne sgu da godt lige tage den ud eller sige"ja, kan godt se den brod der - skal vi ikke lige gå tilbage til lægevagten, så hjælpes vi lige ad med at få styr på det..."Kan sgu godt forstå du er frustreret.... Vil hun godt sove fra det?? Stakkels pige!!! godt der ikk er længe til tirsdag, men alligevel!!! håber da hun ikke er for mærket af det, de næste døgn.....

mener faktisk man kan købe noget lokalt bedøvende på apoteket, hvis det er.....

Jannie - snart på vej i seng

Anmeld

17. august 2008

birgittemarie

Hej Bamsesen :) Nøj, for en rådden behandling på skadestuen >( Hold op, hvor var jeg blevet stiktosset, men sikkert også så paf, at jeg ikke ville have anet, hvad jeg skulle stille op, imens jeg stod der. Nej, hvor skrækkeligt for nogle gigantidioter! Hvad bilder de sig ind?! Stakkels lille Mille :'( Kan sørme godt forstå, du blev gal og ked af det. Jeg ville klage over dem. Har du deres navne? Jeg håber sørme, hendes egen læge kan gøre noget ved den lille finger på tirsdag så! Knus fra Birgitte, som fellow-hader de lede små nærgående sort/hvide svin (og her mener jeg hveps eller bier, men visse læger kan udmærket få lov at komme under samme kategori ;))

Anmeld

18. august 2008

Muffinmus

Øv da...så var jeg dælme også blevet sur. Sike en måde at behandle folk på når de kommer for at få hjælp.... De burde da skamme sig synes jeg.
William blev jo også stukket af en bi her forleden dag på læben. Der kunne jeg dog selv fjerne brodden så vi slap for de store skader. Ringede til vagtlægen og vi blev bare enige om at jeg skulle holde øje med hævelse i munden og halsen i løbet af dagen, og natten.
Men alt gik godt heldigvis.
Håber da i selv kan få brodden ud, det er da øv at gå med den i fingeren.

Anmeld

18. august 2008

Nadi

Gud hvor bliver eg gal når jeg læser sådan noget >( Fy for satan sådan et system vi har i DK! Argh jeg synes bare det er for dårligt at man ikke vil hjælpe, specielt når det er små børn der er tale om. Nogle læger har bare været i faget alt for længe og har glemt hvad det faktisk handler om. Der burde være en lov om at læger skulle med års mellemrum op til en prøve i deres ed!! Jeg håber Mille er bare nogenlunde okay?! Rigtig god bedring til hende og så håber eg snart den brod kommer ud. et godt tip til hvis det skulle ske igen: Kom sukker på med det samme! Så går der 15 min og så er der ikke noget at se eller mærke mere. Jeg blev nemlig selv stukket her for noget tid siden, på læben :'( og jeg fik lynhurtigt en sukkerknald på og i løbet af ingen tid så var hævelsen og smerten væk. Men det skal være lige med det samme ellers har det ingen effekt. -Nadia

Anmeld

18. august 2008

Bamseboet :D

takker fordi I alle har læst mit lange indlæg. Milles dagplejer har i dag ringet og sagt at Mille var syg. Vi hentede hende, og hun er slatten og brækker sig... åh min lille sygling :'( hun har kun sovet i 2x25 minutter, og nu er hun lige blevet lagt op i sengen sammen med en varm flaske hygge mælk... (- ja ja det må man godt når man er syg) og nu sover hun... det var bare en lille opdatering her fra (H) Helle, som nok skal aflyse lægebesøget i morgen, det går ikke at vaccinere Mille, når hun er syg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.