Anaglad skriver:
@sismofutten: Dejligt at høre, at du fik en god behandling. Jeg har egentlig kun hørt godt om Hvidovre.. så jeg tror jeg må skifte.. også fordi det er mest praktisk, når jeg kommer til at bo i Valby. :-)
Jamen tillykke med Isabella. :-) Jeg glæder mig også til min lille kommer til verden.. har termin i midten af april. :-)
Er du ved at hæle godt efter fødslen? Jeg ved godt man helst ikke skal tænke for meget over det.. men jeg er meget bekymret for, hvordan man bliver efter fødslen.. du ved.. dernede... 
Nå jeg må begynde at blive klar til MD scan!! Det er om et par timer.. og jeg har tænkt mig at gå dertil.. så får jeg en dejlig gåtur på 8km. Hav en skøn dag med Isabella.
Jamen, jeg vil kun anbefale Hvidovre - nu kender jeg jo ikke til andre steder, men kan ikke andet end sige "go" for Hvidovre :-) Håber under alle omstændigheder at du får en god fødsel :-)
Ja, det kan du tro - det gik overraskende hurtigt faktisk - de kaldte det for en grad 2 - kun kosmetisk, men syede mig alligevel i 1½ time bagefter, hvor der bl.a. var to læger nede og kigge på mig, for de ville være sikker på at alt var som det skulle være (igen, super prof. service :-))
Hi hi, det kan jeg sagtens forstå - og det er jo bare en af mange bekymringer - bare husk på, at der er noget du kan påvirke og noget du ikke kan - hvis du er MEGET nervøs for at sprække, kan du jo købe en speciel massage olie, og hjælpe det hele lidt på vej, i månederne op til fødsel :-)
Jeg håber at din MD Scan gik godt :-)
Anmeld