Herlev eller Hvidovre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.360 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Anaglad

Hej!

Jeg vil meget gerne høre, hvad Jeres erfaringer er med Herlev og Hvidovre som fødesteder...

Jeg er tilknyttet Herlev, men har købt hus i Valby og kan derfor vælge at skifte til Hvidovre.

Jeg er sikker på, at de begge er kompetente osv., men vil gerne høre, hvad Jeres erfaringer har været. Så skriv løs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

sarahb

jeg skal føde på herlev, har kun hørt godt om det. Jeg kan fortælle meget snart om det lever op til forventningerne slimproppen er lige gået

Anmeld

16. november 2010

Anaglad

Super!! Held og lykke! Glæder mig til at høre, hvordan det er gået.

Anmeld

16. november 2010

sarahb

Anaglad skriver:

Super!! Held og lykke! Glæder mig til at høre, hvordan det er gået.

mange tak
Håber det bliver snart

Anmeld

16. november 2010

Low

Jeg fik en rigtig god behandling på Hvidovre de var super søde hele vejen gennem min graviditet og fødsel. Dem kan jeg godt anbefale. Der skal jeg hvert fald føde mit nr 2 barn

Anmeld

16. november 2010

Anaglad

Hej!

@ sarah: Krydser fingre for, at det kommer snart! Er det dit 1. barn?

@low: Det er jeg glad for at høre.. Jeg overvejer seriøst at skifte over til Hvidovre, fordi det vil være så tæt på mit hus.. og så er jeg lidt bekymret for de sammenlægninger, der er igang på Herlev (Glostrup og Gentoftes fødeafdelinger bliver lagt sammen med Herlev..) Hvor langt er du nu med din 2. graviditet?

Jeg skal til MD scan i dag! Glæder mig!! Håber vi kan se, om det bliver en pige eller en dreng.

Anmeld

16. november 2010

sarahb

Anaglad skriver:

Hej!

@ sarah: Krydser fingre for, at det kommer snart! Er det dit 1. barn?

@low: Det er jeg glad for at høre.. Jeg overvejer seriøst at skifte over til Hvidovre, fordi det vil være så tæt på mit hus.. og så er jeg lidt bekymret for de sammenlægninger, der er igang på Herlev (Glostrup og Gentoftes fødeafdelinger bliver lagt sammen med Herlev..) Hvor langt er du nu med din 2. graviditet?

Jeg skal til MD scan i dag! Glæder mig!! Håber vi kan se, om det bliver en pige eller en dreng.

det er nummer 2 ...
Jeg fødte første gang på Frederiksberg, hvilket jeg elskede. Men de har lukket fødsels afsnittet desværre. Og nu bor vi ved siden af herlev og min svigerinde fødte de sidste år og var vildt glad for det. Hun ringede derop 2 uger efter fødslen pga problemer med amning og måtte stadig komme der op og bruge deres udstyr til udpumpning og fik hjælp osv. Så jeg satser på det er super godt.
Men jeg bliver nok smidt hurtigt hjem hvis alt går godt, sådan er det jo som 2. gangs fødende.

Anmeld

16. november 2010

sismofutten

Jeg vil da også lige dele ud af min erfaring - fødte selv på Hvidovre, og har ikke andet end ros til overs for dem - jeg var så uheldig at min vand begyndte at sive to dage før jeg fødte - hvilket resulterede i MANGE ture der ud inden fødslen og et par dage med indlæggelse - og I den tid mødte jeg en masse jordemodere og sygeplejsker - og der var kun 1 jeg ikk brød mig om - så kan kun anbefale det :-)

Hvis du gerne vil amme, og gerne vil have hjælp til det, skal du bare huske at blive ved med at sige det til dem (min opfattelse er, at sådan er det vidst på alle hospitaler) - men så giver du også gode råd, bl.a. om hvordan du kan amme på i flere forskellige stilinger :-)

Hvis du har nogen spørgsmål, eller bekymringer ang. Hvidovre, er du velkommen til at spørge :-)

Knus, og held & lykke med det hele :-)

Anmeld

16. november 2010

Anaglad

@ sarah: Jeg har også hørt godt om Herlev, så det skal nok gå er jeg sikker på!:-)

@ sismofutten: Dejligt at høre om din oplevelse. Følte du, at de tog hensyn til dig under fødslen.. du ved mht, om man nu skal klippes, eller om der er fin plads til, at babyen kan komme ud uden, at man behøver blive klippet osv? Det var da træls, at du skulle frem og tilbage og skulle indlægges. Øv! Men det er vel overstået nu så? Hvor stor er babyen nu så? :-) Tak for din hilsen!

Anmeld

16. november 2010

Tennamor

Jeg kender en jordmoderstuderende på Hvidovre som er utroligt glad for at være der. Men det er en meget travl fødeafdeling.

Jeg havde søgt om at føde på Hvidovre (bor i Albertslund, så hører til både Hvidovre og Herlev), men fik brev en uge efter, da de ikke har plads til flere fødsler på det tidspunkt (er altså først sat til slut maj), så jeg skal føde på Herlev.

Så godt nok er Herlev slået sammen med Glostrup, men Hvidovre er jo også slået sammen med Frederiksberg, så er vidst hip som hap.. Håber personalet er kompetente begge steder "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.