Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg ryddet klædeskabet !!
nedenstående er til salg...
Det er str. l - xl, 40 - 44.
Noget har aldrig været brugt.
Skriv endelig for mere info. og BYD !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamalicious skriver: Så har jeg ryddet klædeskabet !! nedenstående er til salg... Det er str. l - xl, 40 - 44. Noget har aldrig været brugt. Skriv endelig for mere info. og BYD !!
Hej
hvad str er billed 2 og 13 og hvad havde du tænkt dig det skulle koste?
Hanne
Hej hvad str er billed 2 og 13 og hvad havde du tænkt dig det skulle koste? Hanne
billede 2 er str. 44 og billede 13 er str. xxl...... er det noget du kan bruge ??
kom med et bud !!
hvad størrelse er vesten på billede 11?
Hva str er billede 12?
LouiseNielsen skriver: Hva str er billede 12?
Billede 11 er et amerikansk mærke : Flamingo, med "vatindlæg" ved brysterne. Der står ikke størrelse i, men jeg kan være i den. ( Ca. str. c-d - ved brysterne, den kan bruges i mange størrelser ved livet og ned !! )
Håber det giver mening ?? ellers skriv igen
SoffiLine skriver: hvad størrelse er vesten på billede 11?
Vesten er ikke samme størrelse som bukserne. Det er et sæt i brun velour, som sidder perfekt til størrelsen. - Man får en fantastisk lækker mås i dem
Tjekker liiiiiige str. og ´vender fluks tilbage
mamalicious skriver: Vesten er ikke samme størrelse som bukserne. Det er et sæt i brun velour, som sidder perfekt til størrelsen. - Man får en fantastisk lækker mås i dem Tjekker liiiiiige str. og ´vender fluks tilbage
Havde ikke lige opfanget at det er velour
Springer fra , bryder mig ikke om velour - ihvertfald ikk hvis jeg selv skal gå med det.
GLÆDELIG JUL
SoffiLine skriver: Havde ikke lige opfanget at det er velour Springer fra , bryder mig ikke om velour - ihvertfald ikk hvis jeg selv skal gå med det. GLÆDELIG JUL
Det er iorden ....
Glædelig jul right back at u
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128