Til jer hvor veerne kom før vandet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

missbach

L_K skriver:

Jeg sidder og tænker.... Hvordan kom jeres veer snigende og hvornår vidste i at det var de "rigtige" veer..??

Er selv 38+3 og går bare og venter og venter  UTÅLMODIGT..

Jeg har selv ikke tegn til noget som helst, andet end jeg ved at min baby er sunket dybt ned i bækkenet, og jeg har nogle mens lign. smerter engang i mellem, men de forsvinder hurtigere end jeg kan nå at reagere på dem. hi

Åhh sådan en debat er altid god, da alle jo har oplevet det forskelligt

Mine veer startede en TORSDAG aften, men vidste altså ikke det var dem.. (så passer ikke altid, at man ikke kan være i tvivl) Følelsen var at det var nogle meget kraftige plukveer, men i stedet for at de trak i lænden- trak mine ned foran på mine lår.. Det blev ved hele natten og der var 10-30 min i mellem de kom, så tænkte at eftersom de ikke rigtig gik i sig selv, så måtte det jo være starten til noget..

FREDAG ringede jeg så til FG, men skulle jo bare vente og få hvilet.. 

LØRDAG var smerterne blevet lidt værre, men der var stadig 10-30 min i mellem.. kl 20 om aftenen var der fast 8-10 min imellem.. Vidste det ikke var nok til der kunne ske noget, så NU ville jeg altså på FG og tjekkes, for kunne ikke holde det ud mere.. Og så vidste det sig også at jeg havde udvidet mig 5 cm.. Så det var jo veer jeg havde haft.. (og fødte så søndag kl 13.35 først)

Så se tiden an, en ve bliver kraftigere og kraftigere og kommer hyppigere og hyppigere.. Kommer de kun kort i ny og næ er det helt sikkert kun en plukve..

pøj pøj ned det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.