Til jer hvor veerne kom før vandet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.928 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. november 2010

LBK

Jeg sidder og tænker.... Hvordan kom jeres veer snigende og hvornår vidste i at det var de "rigtige" veer..??

Er selv 38+3 og går bare og venter og venter  UTÅLMODIGT..

Jeg har selv ikke tegn til noget som helst, andet end jeg ved at min baby er sunket dybt ned i bækkenet, og jeg har nogle mens lign. smerter engang i mellem, men de forsvinder hurtigere end jeg kan nå at reagere på dem. hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

når smerten i maven oz kommer i lænden så er det veer der kommer.... mit vand blev taget begge gange...

Anmeld

15. november 2010

LRJ

L_K skriver:

Jeg sidder og tænker.... Hvordan kom jeres veer snigende og hvornår vidste i at det var de "rigtige" veer..??

Jeg har selv ikke tegn til noget som helst, andet end jeg ved at min baby er sunket dybt ned i bækkenet, og jeg har nogle mens lign. smerter engang i mellem, men de forsvinder hurtigere end jeg kan nå at reagere på dem. hi

mine kom 4 dage før termin, og det begyndte at føles underligt dernede det trækkede men gjorde ikk ondt, ringede så til svigermor, der sagde at det var veer, men der var 8 min imellem så der kunne gå Laang tid før jeg fødte fik jeg af vide, men 1 time senere gik slimproppen rigtigt, og så gjorde veerne ondt  ( ikk sådan at jeg ikk kunne noget) og der var ikke 2 min imellem  ringede til Fg som ville se mig, var så derinde 2 timer efter første ve og da jeg kommer derind gør de så ondt at jeg skal stoppe op hvergang de kom og 5 timer efter havde jeg født (3 dage før termin) men det gik først op for mig at det var rigtige  veer efter samtalen med fg

for du snart for veer

Anmeld

15. november 2010

Kamilla-m

L_K skriver:

begge mine fødsler er starter med veer, og lad mig sige det sådan du er IKKE i tvivl .

Anmeld

15. november 2010

Mia&Allan

L_K skriver:

Jeg vågnede op kl 2 om natten ved at jeg fik en ve og derefter var der 8min imellem med det samme... Jeg var ikke i tvivl da jeg ikke ku holde ud at være nogen steder når de kom....

Anmeld

15. november 2010

Ox.

Mine begyndte omkring kl 3 om natten, men slog det hen som plukkeveer, da kl var 5 kunne jeg ikke sove mere pga dem, og de fortsatte hele dagen og om aftenen, og så gik mit vand kl 21.30 ..

hun var ude næste dag igen kl 8.03 om morgen, så det var en god lang rejse

Anmeld

15. november 2010

Lullaby

Det begyndte at trække i ryggen og så vidste jeg den var der

Anmeld

15. november 2010

LBK

Men når i skriver det trækker i ryggen/lænden, er det så samtidig med de der mens lign. smerter???

Anmeld

15. november 2010

Magsen

L_K skriver:

Men når i skriver det trækker i ryggen/lænden, er det så samtidig med de der mens lign. smerter???

ja det er, og TRO MIG, du er IKKE i tvivl

jeg gik uger før jeg fødte og tænkte, hmm .. er det mon veer nu.. men da det først var veer var jeg 110 % sikker

håber det snart bliver din tur

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

L_K skriver:

Tjaaa..de rigtige veer dukkede bare bang op, og da den første kom stoppede jeg op/vågnede jeg og sagde: "Hov hvad var det?"
Så ventede jeg en tid, og da den næste kom, vidste jeg, at NU var den god nok 

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.