Lille Celina 31+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. november 2010

blomst84

Så må jeg hellere smide en update på maven det er efterhånden længe siden jeg har lagt et billede ind. Vi har været til to 3D scanninger, da den første blev meget mislykket, hun ville kun ligge med hovedet ind i moderkagen og putte   sidste uge var vi så afsted igen og der fik vi liiidt gode billeder af hende, det var en fantastisk oplevelse, vi så hun suttede på finger, gabte og smilte ud til os   Billedet jeg har lagt med er nok det bedste vi har fået og der kan man tydeligt se moderkagen til venstre  I morgen skal jeg til vækstscanning på hvidovre og tale med en fødselslæge om pks, og nok få den endelige dato, uhhhh det bliver spændende   Det andet billede er fra i går til min nieces barnedåb.

De bedste hilsner Sabrina 31+4  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Riksen

Hvor er hun fin, og hvor er din mave også fin. Rigtig godt scanningsbillede - hvor er I heldige at hun denne gang havde lagt sig lidt mere scanningsvenligt.

Hvordan kan det være at du skal have kejsersnit? Hvis jeg må spørge?

- Rikke

Anmeld

15. november 2010

Sofia

Sikke nogle gode billeder, både det af dig og det af Celina! I ser så fine ud

Anmeld

15. november 2010

blomst84

1000 tak Rikke ja hun var lidt mere samarbejdsvillig denne gang! Jo selvfølgelig må du spørge om det jeg har haft lidt problemer med mine tarme år tilbage og de ( eksperterne) har vurderet at hvis jeg selv skal føde så kan det have nogle grimme konsekvenser, da mine tarme ikke er helt så stærke som hos andre og de tør ikke løbe nogen risiko

Anmeld

15. november 2010

blomst84

Sofia skriver:

Sikke nogle gode billeder, både det af dig og det af Celina! I ser så fine ud

1000 tak

Anmeld

15. november 2010

Riksen

blomst84 skriver:

1000 tak Rikke ja hun var lidt mere samarbejdsvillig denne gang! Jo selvfølgelig må du spørge om det jeg har haft lidt problemer med mine tarme år tilbage og de ( eksperterne) har vurderet at hvis jeg selv skal føde så kan det have nogle grimme konsekvenser, da mine tarme ikke er helt så stærke som hos andre og de tør ikke løbe nogen risiko

Ok, jamen, så er det jo bare at lytte til eksperterne. Det må også være dejligt at vide den præcise dato. Det bliver spændende at høre hvornår I bliver forældre.

Anmeld

15. november 2010

blomst84

Riksen skriver:

Ok, jamen, så er det jo bare at lytte til eksperterne. Det må også være dejligt at vide den præcise dato. Det bliver spændende at høre hvornår I bliver forældre.

Ja der er ikke andet for de er jo trods alt eksperter ja håber da de siger en dato i morgen, meget rart med planlægning!

Anmeld

15. november 2010

CA

Sikke en fin mave og sike en fin lille pige Kan se du (foreløbig) er sat til dagen før mig. Der er godt nok lidt forskel på størrelsen af maverne. Du kan ikke have taget meget mere end bebs på...

Anmeld

15. november 2010

blomst84

Carina87 skriver:

Sikke en fin mave og sike en fin lille pige Kan se du (foreløbig) er sat til dagen før mig. Der er godt nok lidt forskel på størrelsen af maverne. Du kan ikke have taget meget mere end bebs på...

1000 tak  jeg kan fortælle dig at jeg har taget 15 kilo på indtil videre  men ja min mave er ikke sådan kæmpe stor er der mange som siger, det har nok sat sig andre steder 

Anmeld

15. november 2010

Mettemus

Næh, så fin du er - lækker rund mave! Og også rigtig dejligt billede af din lille prinsesse. Ih det er så spændende med den dato i morgen! Har du et gæt på hvornår det kunne være? Jeg forestiller mig at det blir omkring 38+o så der er mindre chance for at du går i fødsel af dig selv? Eller er jeg helt ved siden af? Men spændende, spændende, spændende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.