hvad så...sover i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Loggidut

så kan i godt vågne op, dagen er ny, og mit hjem ligner noget der er blevet ramt af en storm!

jeg skal sgu underholdes, ja ihvertfald indtil vi skal til fødselsdag her klokken tre!

så ud af dynerne, og kom i gang....:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

Marco2

Ja, lige om lidt. Vi havde vejfest igår, og vi lukkede og slukkede.... Så nu er Em i vognen så mor lige skal koge lidt.... zzzzzzzzz G'nat

Anmeld

17. august 2008

ivfmarie

...og jeg er lige kommet hjem fra hundetræning. Skal have noget i skrutten, i bad, og så skal vi til møde med mægleren!

Marie - der drysser knækbrødskrummer i tastaturet :-o

Anmeld

17. august 2008

Lene76

Viktor sover og tøserne er på legepladsen så nu er jeg her....... :D

dejligt manden ser ol så jeg har pladsen helt for mig selv

Anmeld

17. august 2008

Helle30

Jeg har netop lagt Sofie til sin middagssøvn. Der er gået hul i hendes insektnet, så hun er blevet lagt i sin seng i dag. Tror også jeg vil krybe op og få en time på øjet.
Heldigvis fik jeg overtalt manden til at vente med at lege hvepsebosdestruktør, til når han kommer hjem i aften, og alle hvepsene er gået "i seng".
Planen er, at han vil hælde benzin gennem nogle huller han har boret i kompostbeholderen, og så får den en fakkel. Hvis han havde fået sin vilje, havde han gjort det hér til formiddag, før han kørte ud og presse halm - og så kunne jeg have holdt brandvagt hele eftermiddagen.
Jeg ved godt, man ikke bør rode med den slags selv, men jeg har fremstillet en hat med tætsluttende net til ham, og derudover har han buksebenene nede i sokkerne, langærmet jakke og handsker på - meget ømt syn(L), men jeg synes, det er sødt af ham, at han har indset, hvor stor en plage det er for mig, at jeg må opholde mig inde hele dagen.
Desuden er de nu blevet så påtrængende, at selv han synes, det er for meget.
Jeg synes ikke, jeg vil knække hans mandighedsfølelse ved at foreslå, at vi ringer efter nogen, der har et kursus i den slags. Så i aften kan I godt regne med, at det ikke er nordlys, I skal holde øje med: Det er sydlys!:S

- Helle - og det korte af det lange var...???

Anmeld

17. august 2008

mor til en del

Næh men ville gerne... Vi har tilbragt morgenen med at sortere vintertøj, hvem manglede hvad? Derefter 1 times besøg hos farfar på plejehjemmet, og så i Bilka.......:'( Det var nu ikke så slemt med kunder, men nok til at jeg nu er træt, vi fik dog hvad vi skulle så nu er børnene klar til efterårs/vintersæsonen.:) Det vil sige Clara mangler vinterstøvler, men vi er ikke helt enige om hvad det lige skal være hun bærer på sine fødder, men hun vænner sig vel til tanken om at mor ved beste....;) Nu skal der vist slappes af..... Lisbeth.

Anmeld

17. august 2008

Kaufie

Flader ud ovenpå en hård uge på jobbet (igen), fest fredag aften, hvor William sov hjemme hos mine forældre for første gang uden mig.... Han har haft mavevirus, det bette pus, så han har ikke rigtig villet tage fast føde til sig - og bare skidt vand. Svigermor måtte passe fredag formiddag - men han var heldigvis ved godt humør, så der har ikke været så meget pyller. Nu er maven ved at være i orden igen - men jeg har vist fanget noget halsbetændelse :@ Nu ligger William og snorker i vognen og manden er i Karup for at tage imod en af sine kammier, der kommer hjem fra Afganistan i dag. Mette, der har ondt i tungen og halsen:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.