Hej Mette-Marie
Jeg skal på dette semester være i klinik fra 8-15 (nogle gange lidt tidligere), hvilket betyder at Sebastian allerede skal afleveres klokken 7.20, for at jeg kan nå at cykle ud på hospitalet og være omklædt klokken 8 til morgenkonference. Min mand er læge og skal møde samme tid. Til gengæld kan jeg hente 15-15.30 de fleste dage, fordi jeg selv må bestemme hvornår jeg går. Nogle dage har jeg først fri klokken 16 og så må jeg hente klokken 16.45!!
Så taget i betragtning af at du kan aflevere sent, synes jeg ikke det er alt for slemt:).
I øvrigt er min søn lige startet i VS og det går super godt. Første gang han sov til middag var i fredags og der sov han fra 12-15, hvor jeg kom og hentede ham. I dag havde jeg tidligt fri, og tænkte at jeg ville være sød og hente ham tidligt (14.30), men der sov han stadig(?). Så er det lidt svært at hente ham tidligt, hvis han også skal nå at vågne, få lidt frugt og måske lege lidt.
Hvordan sover din dreng i VS? De har en politik i min søns VS, at de lader børnene sove til de vågner, men jeg har på fornemmelsen at Sebastian kunne sove til 15.30 hvis han fik lov. Hvordan gør i andre? Bliver det ikke svært for dem at falde i søvn om aftenen så?
Nå, så endte det med at jeg fik stillet en masse spørgsmål:$
KH Neta med Sebastian 19mdr.
Anmeld