Hvor længe er jeres børn i VS/DP?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.272 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

Mette-Marie

Ja, grunden til jeg spørger er, at da jeg hentede bassen i dag kl. 16.10 var den eneste der var tilbage på sin stue....Pyhhh blev jeg lige ramt af dårlig samvittighed :$. Det skal siges at han først blev afleveret kl. 10 i dag - men normalt er han i VS fra 9-16/16.30 - og det er ret ofte er der kun 1-2 børn tilbage

Han er glad for VS græder ikke mere når jeg går, vinkede derimod glad til mig da jeg gik i morges....:D

kh
Mette-Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Smølf

Hej Mette-Marie

Jeg skal på dette semester være i klinik fra 8-15 (nogle gange lidt tidligere), hvilket betyder at Sebastian allerede skal afleveres klokken 7.20, for at jeg kan nå at cykle ud på hospitalet og være omklædt klokken 8 til morgenkonference. Min mand er læge og skal møde samme tid. Til gengæld kan jeg hente 15-15.30 de fleste dage, fordi jeg selv må bestemme hvornår jeg går. Nogle dage har jeg først fri klokken 16 og så må jeg hente klokken 16.45!!

Så taget i betragtning af at du kan aflevere sent, synes jeg ikke det er alt for slemt:).

I øvrigt er min søn lige startet i VS og det går super godt. Første gang han sov til middag var i fredags og der sov han fra 12-15, hvor jeg kom og hentede ham. I dag havde jeg tidligt fri, og tænkte at jeg ville være sød og hente ham tidligt (14.30), men der sov han stadig(?). Så er det lidt svært at hente ham tidligt, hvis han også skal nå at vågne, få lidt frugt og måske lege lidt.

Hvordan sover din dreng i VS? De har en politik i min søns VS, at de lader børnene sove til de vågner, men jeg har på fornemmelsen at Sebastian kunne sove til 15.30 hvis han fik lov. Hvordan gør i andre? Bliver det ikke svært for dem at falde i søvn om aftenen så?

Nå, så endte det med at jeg fik stillet en masse spørgsmål:$

KH Neta med Sebastian 19mdr.

Anmeld

18. februar 2008

Honningblomst

Hej..
Jeg synes Konrad er længe afsted, i forhold til hvad de to andre var og hvad jeg synes er godt for børn i den alder.
Han møder 8-12 to dage og 8-14.30 de andre dage....dog er en af de lange dage tit hos min mor og så hjælper det jo lidt.*S*
Jeg må sige at jeg er meget lykkelig for tros alt ikke at give mine børn så lange dage som mange andre har.
Knus Eva

Anmeld

18. februar 2008

H+S Skjolgborg.

hejsa..
i min uge er victoria der fra kl: 8-9 til kl:16-16.15
i hendes far uge er hun er der kl:8-9 til 15-16 så det ligge meget ens....

Anmeld

18. februar 2008

MorCamilla

Hejsa...

Mikkel plejer at komme afsted i dagpleje kl. 9 og blive hentet igen kl. 14.. :) Så har jeg lige et par timer alene og han kommer ud blandt andre børn...
Men, men lige pt har jeg gips om min gode hånd og har derfor svært ved at skifte ble osv, så han er i dagpleje fra 7.00 (far aflevere om morgenen) og jeg henter ham igen 15.15 - 15.30... Så det er nogle lange dage han har lige pt, men han er glad og tilfreds med det (virker det til) Ind i mellem har han ikke tid til at komme med hjem, (det har jeg aldrig oplevet før) så det er bare dejligt...

Knus fra Camilla

Anmeld

18. februar 2008

gda

Josephines normale dag i Bh er
7.30-1600, fredag 7.30-15,30

Samme tider havde hun også i Dg, da både far og mor har 30 min kørsel på arbejde

Anmeld

18. februar 2008

A.I.G.

Inden jeg tog Augusta ud af vuggestuen, var hun der fra 09.15-15.30

Det bliver det samme når hun og hendes lillesøster starter i int. inst. til efteråret

Anette

Anmeld

18. februar 2008

mcm

Maria er som regel afsted fra ca. 0930 hvor hendes far afleverer hende og jeg henter hende så ca. 1545

En sjælden gang i mellem er hun dog afsted fra kl. 0730 - 1545, det er når jeg bliver nødt til af aflevere hende som f.eks i morgen hvor manden skal på kursus..

Hvis ellers han er glad synes jeg ikke du skal have dårlig samvittighed:)

Mette

Anmeld

18. februar 2008

Pia.

Mine de to store er i skole/sfo og børnehave fra 08.30 til 14.30
Den mindste på 2 år er stadig hjemme hos mig... vi har dog fået plads i børnehaven her fra d. 1 feb. men vi er ikke gået i gang med at bruge den endnu...

Knus Pia.

Anmeld

18. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja Jesses skema er mandag: 9-16.15 (bliver hentet af farmor, hvor jeg henter ham kl 17.30) tirsdag: 9-15.15 onsdag: 7-15 torsdag: 8-15.15 fredag: 8.30-15 jeg sys han er meget afsted i øjeblikket :'( Kh Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.