lykken vil slet ingen ende tage...sikke fed aften med venner og unger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. august 2008

Loggidut

vi blev enige om at lave totalt kvallitid, og hygge i gården!
så jeg købte skumfiduser og mariekiks, lavede snobrødsdej til ungerne (christian har en kammy til at sove her),
Brian (ja i ved, ham vi troede var landlig fyr!) og min veninde med unger var her, og så startede vi med at proppe brænde på bålpladsen...lavede svensk pølseret til alle mand, og så var der ædegilde, bagefter ristede ungerne skumfiduser, som de åd med Mariekiks...og så lige en omgang snobrød til sidst!

da så vi sad med øl, kaffe, sodavand, irsk kaffe, og hvad ved jeg, bad vi ungerne om at klæde sig ud i sort tøj...og de malede sig i ansigterne, og lignede faktisk mest af alt en flok gangstere...lol...og så røg vi ned på nettos parkeringsplads og legede spark til bøtten...voksne og børn (min venindes store knægt blev tilbage og lyttede efter Tif!)
så kravlede vi rundt dernede i mørket som en flok ninjaer, og fåååårk det var fun, ungerne hyggede sig, ja det gjorde vi voksne jo så også!

og lige nuher har jeg kørt hele banden hjem, Michael sover som en bjørn, og nu er jeg bare hamrende træt...men nøj hvor vi havde det sjovt.

der blev da taget billeder, men mit kamera stod ude nu her, så jeg tør sgu ikke begynde at oploade billederne lige nu, for jeg er ret bange for det har fået lidt fugt...så billederne kommer lige i morgen...lol.

alt i alt købte jeg ind for 60 kroner, hvis man kun regner guffen...og ungerne har stor-hygget!

det koster sgu ikke så meget at have kvallitid!

lol...knus og godnat fra en meget træt sloggi....(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2008

ivfmarie

NØØØJ... DET LYDER BAR SKIDE HYGGELIGT! dINE UNGER ER SATME HELDIGE AT VÆRE HAVNET I SÅDAN EN FAMILIE! Arrg caps!
Noget at det jeg husker bedst fra min barndom, var når "de gamle" blev fjollede og legede med på ungernes niveau! Jeg er sikker på at I lige har givet alle ungerne (og jer selv, selvfølgelig) et skønt minde for livet!
Jeg må indrømme at jeg er dybt misundelig!! Vores aften gik med at jeg faldt i søvn på sofaen og Casper sad med compen. Natten er gået med at trøste Malte hver anden time. Nu er jeg træt og sidder og hænger i sofaen, og Casper sidder ved compen igen... Jeg er sgu lidt ærgelig over vores evne (eller mangel på samme) til at hygge :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.