Smoothies????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2008

Muffinmus

Ja ja.... men nu har jeg jo lige delt en smoothie med William. sådan en man køber med frosne bær og blender med lidt æblejuice f.eks. Men maé men...er det ok at give ham lidt af det at drikke??
Det er jo bare ren frugt med lidt æblejuice i og han synes bare det smager rigtig godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2008

Helle30

Hvad skulle der være galt i det? Det eneste jeg kan komme på er, at sådan en smoothie ikke træner tyggeevnen, og?
I dag har Sofie spist en banan og en nektarin til frugt kl. 15. Dertil drak hun et glas mælk. Som sådan kunne jeg jo lige så godt have blendet det hele, og indholdet havde stadig været det samme.
Enwste forskel på vores måltider havde været kg. prisen Maria:P Men det er så en helt anden tråd:)

- Helle - høstenke

Anmeld

16. august 2008

linemus

Det eneste jeg tænker, der er knap så sundt, er sukker i juicen. Men det er jo ikke ret meget, og frugten er jo super for ham at få. Ellers kan du blende det med lidt mælk :)

Anmeld

16. august 2008

Muffinmus

Jo, men laver det med juice til mig selv og så var det lige det han fik. Men kunne nok godt smide lidt mælk i hans i stedet for.
Åh ja, kilo prisen...puha, tør jeg ikke tænke på. Men ELSKER smoothies og det er desværrre værre hver gang jeg er gravid:):)

Anmeld

16. august 2008

linemus

MariaE skriver:

Jo, men laver det med juice til mig selv og så var det lige det han fik. Men kunne nok godt smide lidt mælk i hans i stedet for.
Åh ja, kilo prisen...puha, tør jeg ikke tænke på. Men ELSKER smoothies og det er desværrre værre hver gang jeg er gravid:):)

Hi hi - sådan får jeg det også :)

Anmeld

16. august 2008

sbs78

Her laver jeg smoothie af cheasy youghurt og frosne bær. Mmm Det smager godt:P
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.