Drømme huset solgt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2008

Nadi

Ja det skulle så ikke være os der købte det hus vi havde kig på :S Vi har ellers kontakt til to nye banker nu, men så må de bare hjælpe os med at købe et andet hus. For der er jo mange huse, det gælder bare om at finde HUSET!
Så det bliver ikke i den her omgang vi kan kalde os for husejere! Øv bøv :(

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2008

ivfmarie

og nu kommer den trælse kommentar så: "bare vent, der er jo masser af andre huse til salg" JA, gu er der det, men nu var det jo lige dét her I var forelskede i... :(

Øv for det...

Jeg håber I finder en bank der "tror på jer", og sørger for at det snart bliver jeres tur!

marie

Anmeld

16. august 2008

bette

hvor er det bare surt surt surt.. åhh hvor er det træls for jer..
håber da i kan finde et andet hus som kan blive jeres drømmehus.. måske fik i ikke dette hus fordi der er et andet et der lige venter på jer..

så må vi håbe i kan finde en bank der gider at tage jer seriøst.. (H)

Anmeld

16. august 2008

mor til en del

ØV sikken noget hø....... hvorfor nu det........var det måske slet ikke det hus der var jeres drømmehus......kommer drømmehuset først senere..... det kan man jo håbe på, men for søren hvor er det bare surt når man nu lige er klar......

Håber jeg har ret.

Lisbeth.

Anmeld

18. august 2008

Nadi

Mor til en del skriver:

ØV sikken noget hø....... hvorfor nu det........var det måske slet ikke det hus der var jeres drømmehus......kommer drømmehuset først senere..... det kan man jo håbe på, men for søren hvor er det bare surt når man nu lige er klar......

Håber jeg har ret.

Lisbeth.

Jo det var vores drømmehus, men der var nogle andre som kom os i forkøbet inden vi havde fået god for banken. Så nu må vi bare på den igen og se om vi kan finde et hus i et lige så godt kvarter og med lige så gode muligheder og med lige så god atmosfære.

Jeg håber også du har ret i at huset snart dukker op, for jeg er virkelig klar til at blive husejer ;)

Anmeld

18. august 2008

Loggidut

lol nadi, mit svar til dig er blevet væk!

hvor om alting er, så syntes jeg sgu det er synd for jer!
og møg uretfærdigt!

jeg håber i får blod på tanden og finder et nyt drømmehus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.