lars lilholt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2008

Loggidut

aj hvor er han bare kanon...det kan slet ikke beskrives hvor god den herre er!

og så varmede Ib Grønbeck op, lol...så er der lagt op til fest.

jeg har aldrig prøvet at være til en koncert hvor ham der synger slutter af med at sige at de spiller folk ud, altså stillede han en mand med en trompet (tror jeg det var) og mens han spillede en stille sang og Lars Lilholt sang, skulle vi begynde at gå, og vi skulle huske at komme godt hjem og passe på os selv...og utroligt nok gik folk, alt i ens han spillede og sang....det var en stor oplevelse, og selv om Lars er ægte nordjyde, og man nlrmest er nabo med ham, så er han alligevel så stor.

kors hvor skulle i alle havde været med i min lomme, det er næsten ligegyldigt om man kan lide ham eller ej, han er så varm og dygtig en mand.

så her havde vi en drøn sjov aften, og gud hvor er jeg baldret i mine fødder i dag!(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2008

Nadi

Vi har også en fast tradition hvor vi tager til hans koncert på Hesselund (Karup, I ved der hvor kragerne skiger :P). Vi har desværre ikke været til det de sidste to år, sidste år gik jeg rundt og lignede en flodhest og i år døde Dennis mor ikke særlig lang tid inden det var. Så næste år [f]skal[/f] vi simpelthen bare hen og se den stor mand, for at bruge Loggi's ord :) Men du har så evigt ret Loggi, han er super varm og helt vildt god til at få folk med. Det er også e kanon flot sceneshow de har! Dejligt at I havde en sjov aften og mon ikke fusserne ville blive glad for et fodbad?? -Nadia

Anmeld

16. august 2008

Loggidut

uh nadi, den trommesolo de kører, nøj hvor er de dygtige!

jeg kunne slet ikke lade være med at få tåre i øjnene!

Anmeld

16. august 2008

Nadi

Loggidut skriver:

uh nadi, den trommesolo de kører, nøj hvor er de dygtige!

jeg kunne slet ikke lade være med at få tåre i øjnene!

Det lyder nemlig mega fedt!!!!!

Ej vi bliver da nødt til at ta til Lars L. koncert sammen Loggi :D

Jeg kan lige se os to stå der og rocke :)) :)) :))

Anmeld

16. august 2008

Loggidut

ja og drikke øller...lol...

aj det er dælme et flot show!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.