Så sov dog!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. august 2008

linemus

Åh, nu har jeg kæmpet med Signe siden kl.23. Hun vil gerne sove, men det er 1 min. af gangen og helst på mig. Nu står hun derinde og skriger, for jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Jeg vil i seng nu! Og ikke sammen med en unge, der kravler rundt og vækker mig hele tiden. Er meget taknemmelig for Nannas gode sovehjerte lige nu.

Line - træt og gal i skralden... så meget for et indlæg om puttesucces...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2008

Helle30

Orv - det er jeg ked af at høre. Sender lige mine tanker til jer:)
Nu er det vel ikke tænder?:P(?)

- Helle

Anmeld

16. august 2008

linemus

Øv, jeg tror hun er syg. Hun har været snottet og er nu varm. Og sover stadig ikke. Vi har ligget lidt på sofaen, men det fik hende ikke til at falde i søvn. Nu håber jeg godt nok, jeg kan få hende til at sove (har lige puttet hende tilbage i seng).

Anmeld

16. august 2008

linemus

Sikke en nat. Hun havde ikke feber, men måske var hun bare så enormt træt, at kroppen kørte på overdrev.

Efter jeg havde puttet hende (kl.1.30!!) tog det lang tid, før hun faldt i søvn. Og så vågnede hun efter en halv time. Så tog jeg hende med i seng, for nu kunne jeg altså ikke selv være oppe længere. Klokken var vist også 3. Så lå vi der og rodede rundt efter en total tudetur, fordi hun da ikke ville ligge ned, men henover mig, der skulle være halvt sidende = hold i nakken. Men vi fik da sovet til ca.6.30. Der var hun så tæt på sengekanten, at jeg blev nødt til at flytte hende, hvilket selvfølgelig gjorde at hun vågnede og hylede, for hun var stadig noget så træt. Efter et stykke tid lykkedes det at få hende til at sove igen, men efter en lille blunder opdagede jeg, at hun (og sengen og mig) var helt våd af tis, så så måtte vi op.

Nu er de ude i barnevognen begge to, så jeg skynder mig ind i seng. Kors hvor er jeg træt.

Line

Anmeld

16. august 2008

Tynen

Skulderklap til dig Line (H)

Shit for en nat.
Og jep - Jeg kender godt den der med at forlade værelset selvom de græder, for lige at trække vejret 2 minutter.
Til sidst kan man bare ikke rumme det mere.

Håber du for en god dag efter en lille morfar :)

Anmeld

16. august 2008

Loggidut

uf, søde ven dog, sikke noget...hvad er der dog med den lille Signe, kan det ikke være tænder?

jeg håber du får sovet lidt i løbet af i dag!

good luck!;)

Anmeld

16. august 2008

linemus

Tak søde piger.

Puha, hele dagen er da ødelagt efter sådan en omgang. Jeg fik lige 10 min. i formiddags og heldigvis 1,5 time til middag, så jeg kunne klare aftenen. Sebastian er blevet ovre hos bedsterne, så det hjælper også en del.

Jeg ved ikke, hvad der stikker hende, men tænker lidt, at det var en reaktion ovenpå dagplejestart. De var i hvert fald noget så trætte, da de kom hjem fredag. Nu er der vist ro inde fra pigeværelset - så krydser jeg fingre for, der ikke venter en gentagelse.

Ej, og så er Signe blevet stukket af en hidsig hveps ude i barnevognen, fordi hun selv trækker myggenettet ned, når hun vågner. Sikke et hyl, der kom derudefra. Hader de hvepse. Tør næsten ikke være ude og lege med børnene, for jeg kan jo ikke være over dem begge to hele tiden (kom jeg deler mig, gør vi), og de lumske hvepse ligger på lur bag græsstråene >(

Knus Line - der i hvertifalde går tidligt i seng i dag!

Anmeld

16. august 2008

Lise

Forbandende unger!!! ;) Håber de begge holder sig i ro og lader dig få en rolig nat! For at trøste dig kan jeg fortælle at vi har så meget bøvl med Simon for tiden... han er svær at putte, vågner og vil ha' mad om natten, hyler, skaber sig - og ja, sådan er han også hele dagen... er ved at blive vanvittig!!! Han er billigt til salg...

Anmeld

16. august 2008

Helle30

Line! Lige den med hvepsene gjorde, at jeg i dag lagde Sofie til middagssøvn i soveværelset, og det er også pga. dem, vi ikke har været i badebassinet de sidste to uger.
Sofie trækker jo også selv nettet rundt, og det fatter babyalarmen altså ikke. Derfor kunne hun jo godt nå at kramme sådan en vampyr, før jeg kom til. Jeg har max hvepseallergi, så risikoen er der jo. Jeg ved godt, der kun er én metode for at opdage, om hun så også har allergi - men jeg har ikke lige overskud (eller hjerte) til at lade hende stikke og så se, hvad der sker.

- Helle - krydser fingre for jeres putning i aften(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.