Søde hæklede savlsmække

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. december 2010

JulieE

Kirle skriver:

Hvor er de fine søde Julie!

TAK Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

NoName

Ihhhh hvor er de flotte..... en skal de kun går til ca 6 mdr.... Min datter er 6 mdr lige om lidt, ellers skulle jeg da have haft nogen...

Anmeld

30. december 2010

JulieE

noname skriver:

Ihhhh hvor er de flotte..... en skal de kun går til ca 6 mdr.... Min datter er 6 mdr lige om lidt, ellers skulle jeg da have haft nogen...

TAK Grunden til jeg skriver til ca 6 mdr, er at de ellers kan være for små i halsen. Men jeg kan sagtens lave dem størrer, så er der bare en smule leveringstid, da jeg så skal igang med hæklenålen

Bare sig til, hvis det har interesse

Anmeld

30. december 2010

NoName

JulieE skriver:

TAK Grunden til jeg skriver til ca 6 mdr, er at de ellers kan være for små i halsen. Men jeg kan sagtens lave dem størrer, så er der bare en smule leveringstid, da jeg så skal igang med hæklenålen

Bare sig til, hvis det har interesse

ufff du frister.... meeen må nok hellere lige holde mig i skindet... har lige fundet ud af at jeg ingen løn får i denne måned NITTE, da jeg går over på dagpenge, og de betaler åbenbart løn anderledes end mit arbejde, så der er GABENDE tomt på kistebunden....

Anmeld

30. december 2010

JulieE

noname skriver:

ufff du frister.... meeen må nok hellere lige holde mig i skindet... har lige fundet ud af at jeg ingen løn får i denne måned NITTE, da jeg går over på dagpenge, og de betaler åbenbart løn anderledes end mit arbejde, så der er GABENDE tomt på kistebunden....

Uh... De overgange fra løn til dagpenge er bare ike sjove Så jeg forstår dig godt... Du er meget velkommen til at vende tilbage, når der økonomien er til det.

Jeg erved at lave nogle til Fisenberg, med en lille blomst på. De bliver så fine

Anmeld

12. januar 2011

JulieE

Opper den lige igen

Anmeld

1. februar 2011

JulieE

Op igen!

Anmeld

8. februar 2011

JulieE

22. februar 2011

JulieE

22. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor er de fine

Giver du rabat ved køb af 3 stk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.