Altså måske I husker alt det bøvl jeg har haft med putning af Signe siden... ja lige fra starten. For nogle uger siden var det endt helt tosset igen. Det var blevet så hyggeligt at sidde med hende i stolen til hun faldt i søvn, for om dagen fiser hun konstant afsted, så vi nød begge kontakten der om aftenen. Men efter en uges tid blev hun mere og mere urolig og kartede rundt på mig og ville ned og op og til den ene side og så den anden side osv. så det blev bare for meget for mig.
Før har jeg så haft held med at putte, sige godnat og gå ud i et par minutter osv. men dengang puttede jeg altid Nanna først, så hun nåede at falde i søvn inden (hun bliver ulykkelig, hvis jeg går ud, og hun er ellers rigtig god til at falde i søvn, så det ville jeg ikke ødelægge). I stedet fandt jeg på at sætte mig i stolen, efter jeg havde lagt Signe ned og sagt godnat, og så ignorere hende i 2 min. mens jeg spillede spil på mobilos. Det har faktisk virket okay, og hun har lagt sig efter kort tid og selv faldet i søvn.
Så i onsdags var Kasper på arbejde igen efter 3 ugers ferie, og jeg stod igen alene med putning af alle tre unger, så af nød lagde jeg pigerne ind, puttede dem godt osv. og gik så lidt rundt i gangen og ind i stuen til Sebastian. Sådan gik jeg lidt frem og tilbage, og gik ind til dem, hvis de var kede af det eller ville have vand. Og det endte med at de faldt i søvn helt uden jeg var der! Stort, for mig :)
Det samme har jeg så gjort de sidste to aftener, så nu tror jeg, den er der. Det er altså bare et kæmpe skridt på vejen. Jeg har brugt gennemsnitlig tre kvarter på at sidde og vente på, at de begge sov, og tit faldt jeg selv i søvn og vågnede med ondt i nakken og næsten ikke mere aften tilbage.
Ville lige dele min succes med jer - måske der er nogen, der kan få glæde af det.
Knus Line
Anmeld