Fint tøj? Definer tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Carina1977

Shibby skriver:

Hvad er "fint tøj"..?

Er helt lost!

Sidder og tænker gallakjole..aghr..Jeg duer ikk til det femi shit. Håber nogen kan definere hvad fint tøj betyder!

*lol* morer mig nogen gange over dine gloser *griner*

Fint tøj for mig, er bestemt ikke gallakjoler eller kjoler i det hele taget. For mig at se kunne det sagtens være jeans med en smart skjorte/trøje/bluse til. Fint tøj er ikke altid lig med kjoler, i hvert fald ikke i min verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

tinasmor

Jeg vil sige at det er noget man ikke ville gå med til hverdag. Jeg synes f.eks ikke at cowboybukser vil gå under fint tøj. Som regel er det at kvinderne har nederdel eller kjole med. Hvis man ikke har det godt i kjole synes jeg også et par flotte sort busker og en fin bluse kan gøre det. Jeg kan godt lide når det er pæn påklædning. Så har man en undskyldning til at gøre mere ud af sig selv og finde de kjoler frem man for ofte ikke får brugt

Anmeld

14. november 2010

Snefnug1984

StephanieJ skriver:

Elsker også den sorte kjole, og 349 kr. i H&M, det er jo ingenting og så kan et bælte jo hurtigt ændre kjolens look

Jeg ville f.eks. også kunne bruge en kedelig sort skjorte (knælang) og så bare pifte den op med et farvet bælte osv. og så kan det sagtens bruges til fint brug også

Så lidt, ikke ligefrem den kønneste på billeder - men så kunne du nok nemmere se hvad jeg mente og definérede som fint

Er den fine kjole fra H&M?? Har du evt. et link? Står og mangler en fin kjole her til julemånedens fester

Anmeld

14. november 2010

DK

Fint tøj er for mig lig kjole eller nederdel og jakkesæt til mændene!

Cowboybukser er for mig ikke fint tøj!

Anmeld

14. november 2010

DK

SolsikkeBlomst skriver:

Er den fine kjole fra H&M?? Har du evt. et link? Står og mangler en fin kjole her til julemånedens fester

Jeg var i H&M i går og det er eksploderet med fine kjoler derinde! Skynd dig afsted inden alt det gode er udsolgt

Anmeld

14. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

DK skriver:

Jeg var i H&M i går og det er eksploderet med fine kjoler derinde! Skynd dig afsted inden alt det gode er udsolgt

Jahhh de har SÅ mange flotte kjoler pt. Og til ingen penge altså. åhhh mit shoppegen får i den grad lyst til at være alt andet en praktisk og opføre mig som en der skal til galla HVER DAG! Haha

Anmeld

14. november 2010

Steph_Laurits

SolsikkeBlomst skriver:

Desværre, den kjole er næsten 1år gammel (kunne også fået i nederdel), der har for et par uger siden været en kjole i samme stil også med detaljerne på nederdelen på deres hjemmeside, men den er desværre væk nu

Men håber du finder noget der er lige dig.
Prøv evt. at gå i H&M kan jo være de har den der model der minder lidt om min kjole. Men om de får den jeg har på igen osv. det skal jeg ikke kunne sige. Ved bare den er næsten 1 år gammel og ikke en jeg har set længe

Anmeld

14. november 2010

Snefnug1984

DK skriver:

Tak for tippet

Anmeld

14. november 2010

Snefnug1984

StephanieJ skriver:

Desværre, den kjole er næsten 1år gammel (kunne også fået i nederdel), der har for et par uger siden været en kjole i samme stil også med detaljerne på nederdelen på deres hjemmeside, men den er desværre væk nu

Men håber du finder noget der er lige dig.
Prøv evt. at gå i H&M kan jo være de har den der model der minder lidt om min kjole. Men om de får den jeg har på igen osv. det skal jeg ikke kunne sige. Ved bare den er næsten 1 år gammel og ikke en jeg har set længe

Øvøv.. men finder nok noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.