Fint tøj? Definer tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.760 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Shibby

Hvad er "fint tøj"..?

Er helt lost!

Sidder og tænker gallakjole..aghr..Jeg duer ikk til det femi shit. Håber nogen kan definere hvad fint tøj betyder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Steph_Laurits

Fint tøj definérer jeg som kjoler, nederdele, pæne bukser med skjorte osv.

Men folk har jo hver deres smag og syn på hvad der er fint tøj. Tror det handler meget om hvad man ellers går med normalt til hverdag

Eks:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2010

Shibby

Kan rigtig godt lide den nederste..! Den er ikke for meget,ikke for simpelTak for at du ville dele billeder

Anmeld

13. november 2010

Anette&Sophia

Shibby skriver:

Hvad er "fint tøj"..?

Er helt lost!

Sidder og tænker gallakjole..aghr..Jeg duer ikk til det femi shit. Håber nogen kan definere hvad fint tøj betyder!

cowboybukser/gamasher, og en kjoletop eller lign. sammen med ballarinaer kan også sagtens være fint tøj?

Anmeld

13. november 2010

Kløver

Shibby skriver:

Hvad er "fint tøj"..?

Er helt lost!

hmm hvad er anledningen, fint tøj, tænker jeg bare noget som er pænt, et par pæne bukser med en flot bluse til, eller feks en kjole, eller nederdel med en flot bluse til, og evt smykker hvis man er til sådan noget... noget hvaor man har gjort lidt ekstra ud af sig, i forhold til hvad man går i til hverdag

Anmeld

13. november 2010

Steph_Laurits

Shibby skriver:

Kan rigtig godt lide den nederste..! Den er ikke for meget,ikke for simpelTak for at du ville dele billeder

Elsker også den sorte kjole, og 349 kr. i H&M, det er jo ingenting og så kan et bælte jo hurtigt ændre kjolens look

Jeg ville f.eks. også kunne bruge en kedelig sort skjorte (knælang) og så bare pifte den op med et farvet bælte osv. og så kan det sagtens bruges til fint brug også

Så lidt, ikke ligefrem den kønneste på billeder - men så kunne du nok nemmere se hvad jeg mente og definérede som fint

Anmeld

13. november 2010

Anette&Sophia

StephanieJ skriver:

Fint tøj definérer jeg som kjoler, nederdele, pæne bukser med skjorte osv.

Men folk har jo hver deres smag og syn på hvad der er fint tøj. Tror det handler meget om hvad man ellers går med normalt til hverdag

Eks:

billede 2; 

Anmeld

13. november 2010

Steph_Laurits

anetteb skriver:

billede 2; 

Mange tak

Anmeld

13. november 2010

Anette&Sophia

StephanieJ skriver:

Mange tak

Det er et fed twist med bæltet & tasken. og så armbåndet der matcher boleroen. 

Anmeld

13. november 2010

Shibby

Hmm..Anledningen er ret speciel..Så langt så godt. Meeen fint tøj.. Har smset til hende der gav mig beskeden om dress-coden,men hun svare selvfølgelig ikke lige nu og det er lige NU jeg bøvler med at finde ud af hvad definationen på fint tøj er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.