Hvad skal i lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2008

Joan ( Smallie )

Ja bare for at lave et eller andet så kunne vi da lige høre hvad i skulle.

I morgen eftermiddag skal vi til 6 års fødselsdag og søndag skal vi ud og se gamle landbrugsmaskiner i brug ( Jeg er jo gift med en landmand(L) )
og han mente det lige ville være noget for knægten.

Hvad med jer tøser hvad fordriver i tiden med??

(H) Joan der også keder sig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

heaven

her står den på bryllup - altså vi skal af sted som gæster..... og fordi vi har haft syg bebs med masser af bekymringer, ja så har vi sgu glemt at købe en gave.... så vi skal på gaveshopping imorgen også... og så afslapning søndag...

Jannie

Anmeld

15. august 2008

ivfmarie

På sødag har vi møde med ejendomsmægleren - og forhåbentlig får vi så en aftale om at købe hus, i hus 8D

Lørdag skal vist være lidt i børnenes tegn - måske zoo, måske svømmehal. De er jo begge begynt i dp/bh i denne uge, og vi har ikke set så meget til hinanden.

God weekend til alle

Anmeld

15. august 2008

Joan ( Smallie )

uhh bryllup.

ja så sidder jeg jo lige og kommer til at tænke på vores bryllup(L) og at vi lige om snart har 3 års bryllupsdag.8D Vildt som tiden går.

Ja og hvis i ikke har en gave med så forstår de helt sikkert også godt for det i har været igennem de sidste dage har sku ikke været sjovt. Dejligt at høre der ikke var noget i det.

Anmeld

15. august 2008

Joan ( Smallie )

xxxxxxxx finger for det hele går som det skal med huset. Har været inde og kigge og det ser sku lækkert ud(L)

Anmeld

15. august 2008

Plysbjørnen

Ja her skal vi ikke rigtigt noget... lige op og klippe mors og fars græsplæne (de er på ferie) fodre deres rovdyr og søndag skal vi så besøge en veninde...

Betina

Anmeld

15. august 2008

linemus

Imorgen skal vi bare ingenting. Hm... jeg ved i hvert fald ikke lige hvad jeg skal finde på. Sebastian tog med bedstemor hjem i dag, så han kommer sikkert først hjem imorgen eftermiddag. Signe og Nanna har lige overstået første uge i dagpleje og var enormt trætte i dag, da vi kom hjem, så der skal nok ikke ske så meget andet, end at vi skal være sammen. Kasper skal ligge og sove hele formiddagen, fordi han er startet på arbejde igen - hvor kedeligt er det lige. Sidder lige og får lyst til en tur i zoo inspireret af Marolle, men det er da godt nok en pebret fornøjelse... Hvad kan man lave med to 1-årige, som ikke koster noget (næsten)?

Nå ja, jeg skal bage boller og kage til bedstefars fødselsdag om søndagen.

Så søndag skal vi så til fødselsdag ovre hos bedstemor og bedstefar fra kaffetid til om aftenen. Og min svigerinde kommer om formiddagen og leger med os :)

Det var så den weekend. Så bliver det endelig mandag, og jeg kan komme ordentligt i gang med projektet.

Knus Line - der brænder for at komme i gang efter dagens super vejledermøde, men alligevel ikke nok til at lave noget nu...

Anmeld

15. august 2008

ivfmarie

Hvad kan man lave med to 1-årige, som ikke koster noget (næsten)?

Har I prøvet legepladsen ved Lagunen? Man gir 10 kr for et gæstekort, og så er det ca lige så fedt som Fårup sommerland - i hvertfald når man tænker på hvad 1-årige kan lave.

Vi overvejer faktisk en tur derud i morgen hvis vejret bliver fint...

Anmeld

15. august 2008

linemus

Ej, koster det ikke mere? Vidste godt man skulle betale (det er der ved campingpladsen, ik?), men troede det var meget mere. Det vil jeg da overveje, hvis vejret er godt. Kan jo endda cykle derud med baby-traileren bagpå :)) I kan da gi' lyd, hvis I skal derud... Kom lige i tanke om en sød historie (til Marie, men I andre må også godt læse det ;) ). Jeg skulle i tvil. mødregruppe med pigerne og fortalte Sebastian om de andre børn. Jeg remsede navne op - en af drengene hedder Malte - og bagefter sagde Sebastian tænksomt: "Er Freja også med i Signe og Nannas mødregruppe?" :D(L) De er altså nogle små elefanter, de børn.

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

Vi skal også til bryllup.
Ungerne er afleveret hos Momse, skal sove der 2 nætter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.