Imorgen skal vi bare ingenting. Hm... jeg ved i hvert fald ikke lige hvad jeg skal finde på. Sebastian tog med bedstemor hjem i dag, så han kommer sikkert først hjem imorgen eftermiddag. Signe og Nanna har lige overstået første uge i dagpleje og var enormt trætte i dag, da vi kom hjem, så der skal nok ikke ske så meget andet, end at vi skal være sammen. Kasper skal ligge og sove hele formiddagen, fordi han er startet på arbejde igen - hvor kedeligt er det lige. Sidder lige og får lyst til en tur i zoo inspireret af Marolle, men det er da godt nok en pebret fornøjelse... Hvad kan man lave med to 1-årige, som ikke koster noget (næsten)?
Nå ja, jeg skal bage boller og kage til bedstefars fødselsdag om søndagen.
Så søndag skal vi så til fødselsdag ovre hos bedstemor og bedstefar fra kaffetid til om aftenen. Og min svigerinde kommer om formiddagen og leger med os :)
Det var så den weekend. Så bliver det endelig mandag, og jeg kan komme ordentligt i gang med projektet.
Knus Line - der brænder for at komme i gang efter dagens super vejledermøde, men alligevel ikke nok til at lave noget nu...
Anmeld