SoSu hjælper bøger Søges/ hvor kan de købes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.239 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej jeg skal nok starte på SoSu Udd. og søger i den forbindelsen de forskellige bøger jeg skal bruge. Da jeg er på SU nu, og mister en reel indkomst i en måned pga. elevopstart, søger jeg SoSu bøger brugt, eller billigt på nettet.

Er der nogen som vil sælge deres, eller som ved hvor man kan få dem til en god pris på nettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

L-Mortil3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej jeg skal nok starte på SoSu Udd. og søger i den forbindelsen de forskellige bøger jeg skal bruge. Da jeg er på SU nu, og mister en reel indkomst i en måned pga. elevopstart, søger jeg SoSu bøger brugt, eller billigt på nettet.

Er der nogen som vil sælge deres, eller som ved hvor man kan få dem til en god pris på nettet?

Er du evt. medlem af FOA? Hvis du er, så giver de et stort tilskud til hjælperbøgerne!

Jeg er desværre først færdig med mine til februar, ellers måtte du gerne få dem!

Anmeld

13. november 2010

Line&Liam skriver:

Er du evt. medlem af FOA? Hvis du er, så giver de et stort tilskud til hjælperbøgerne!

Jeg er desværre først færdig med mine til februar, ellers måtte du gerne få dem!

Nej det er jeg desværre ikke, da jeg jo har været alm SU studerende indtil nu... Men det er godt at huske i fremtiden da jeg også skal have Ass. Udd.

Anmeld

13. november 2010

CamillaValby

Nej det er jeg desværre ikke, da jeg jo har været alm SU studerende indtil nu... Men det er godt at huske i fremtiden da jeg også skal have Ass. Udd.

Søde har du modtaget listen med hvilke bøger du skal have?

Tjek evt. bogbasen.dk der kan man stor set altid finde bøger inde

Anmeld

13. november 2010

L-Mortil3

Jeg tror faktisk at hvis du melder dig ind, og meddeler du skal starte på skole så tilbyder de dig bøgerne billigt Jeg ville altså lige ringe og høre dem ad, jeg mener ikke man kommer af med mere end 100 maks 200 kr for begge.

Anmeld

13. november 2010

CamillaValby skriver:

Søde har du modtaget listen med hvilke bøger du skal have?

Tjek evt. bogbasen.dk der kan man stor set altid finde bøger inde

Ja jeg har fået en liste. Heldigvis skal jeg ikke bruge Dansk og Engelsk, da jeg har afsluttet dem på C niveau. Så skal bare have:

bind 1-3 2007 eller nyere oplag

Naturfag for SoSu. Udg. 4

Grundbog i Arbejdsteknik for SoSu personale 2, udgave 3

Anmeld

13. november 2010

Line&Liam skriver:

Jeg tror faktisk at hvis du melder dig ind, og meddeler du skal starte på skole så tilbyder de dig bøgerne billigt Jeg ville altså lige ringe og høre dem ad, jeg mener ikke man kommer af med mere end 100 maks 200 kr for begge.

OK! Det lyder som en god plan.

Vil prøve at ringe til dem i næste uge så.

Tusind tak for tippet.

Anmeld

13. november 2010

CamillaValby

Ja jeg har fået en liste. Heldigvis skal jeg ikke bruge Dansk og Engelsk, da jeg har afsluttet dem på C niveau. Så skal bare have:

Oki doki hvis jeg ikke kommer for sent hjem. Prøver jeg lige at tjekke nettet senere :-)

Anmeld

13. november 2010

klmf

Jeg har en medicinsk ordbog du må få for 30,- pp (går til Olivers sparebøsse). Den har kostet 100 eller 200, kan ikke lige huske det...

Anmeld

13. november 2010

bøgelund

hej

jeg tog hjælperen i 06.. jeg har bind 1-3, og naturfag..

hvis du er interesseret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.