Nf scanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2008

Joan ( Smallie )

Og det hele så rigtig fint ud. Vi fik en risiko på 1 til noget over 15000 så det er jo godt nok. Og den har 2 arme og ben, vand i mave og blære og en lille fin næse kunne vi se.

Dejligt det er overstået så nu kan jeg holde ferie med mand og knægt uden at tænke på det.:)

Jeg håber i alle har en rigtig dejlig weekend

(H) Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

ivfmarie

Årrh - det var dælme da dejligt!! Tillykke med det. Hvordan går det i øvrigt med plukkeveerne?

Marie

Anmeld

15. august 2008

Plysbjørnen

Joan ( Smallie ) skriver:

Og det hele så rigtig fint ud. Vi fik en risiko på 1 til noget over 15000 så det er jo godt nok. Og den har 2 arme og ben, vand i mave og blære og en lille fin næse kunne vi se.

Dejligt det er overstået så nu kan jeg holde ferie med mand og knægt uden at tænke på det.:)

Jeg håber i alle har en rigtig dejlig weekend

(H) Joan

det var da rigtigt dejligt at det gik godt...

Betina

Anmeld

15. august 2008

Muffinmus

FEDDDDT
Det var da dejligt....gåtr også bare og venter på popsten så jeg ved hvornår jeg skal til NF...uha hvor jeg glæder mig.
Ja, slap du af nu og nyd det hele:)

Anmeld

15. august 2008

BellaT

Skøøønt. Dejligt med et bevis på en perfekt bebs!

Knus fra Helle...

Anmeld

15. august 2008

Joan ( Smallie )

ivfmarie skriver:

Årrh - det var dælme da dejligt!! Tillykke med det. Hvordan går det i øvrigt med plukkeveerne?

Marie

Øhh dem har jeg stadig mange af og har jo så bækkenløsning også :(

Jeg var til fyse i mandags og hun syntes ikke jeg skulle på arbejde mere. Så på onsdag skal jeg op og snakke med min læge og så må vi se hvad der så sker.

Så det bliver jo rigtig lang tid jeg kommer til at gå hjemme men mon ikke jeg overlever. Kan godt mærke jeg skal tage den noget med ro.

Tak ofr tanken(L)

Joan

Anmeld

15. august 2008

ivfmarie

Uhhh... det lyder da trælst!

Husk nu, at hvis du skal sygemeldes, og skal gå hjemme - så er det for at passe dig selv, og ikke Niels :P. Det kan være svært at sende den bette afsted når man "alligevel bare går hjemme" - men der er jo en grund til at man sygemeldes.

Men men men... nu må vi jo se om du bliver sygemeldt eller hvad der sker. God bedring ;)

Anmeld

15. august 2008

Joan ( Smallie )

Han skal i dp det er helt sikkert for han elsker at komme der og nu tager vi lige 14 dage hvor vi har ferie alle 3 så det bliver lækkert. Så er jeg nok også klar til at sende ham afsted, og tror heller ikke han gider være hjemme ved mor mere så:$

Og du kan godt regne med at jeg bliver sygemeldt med den fortid jeg har med at være gravid:$ Er jo ikke sådan rigtig god til at passe på mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.