Virkelighedens bøger sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. december 2010

bullerbassen

forældre-til-Asta skriver:

Hmm kan slet ikke finde bogen sheila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

missie20

bullerbassen skriver:

Har stadigvæk begge 2  

Der er juletilbud 3 for 120 kr ellers 45 stk

Vil du have en mere med ?

Lyder godt at de stadig er der. Nej tak, jeg tager bare de to

Anmeld

14. december 2010

Mor-til-asta-09

bullerbassen skriver:

Hej

Det er ved at være længe siden jeg har læst bøgerne men 1 bog som jeg specialt kan anbefale er bogen om Sheila.

Men der er rigtig mange gode imellem, prøve og se om overskriften fanger, så skal jeg skrive hvad den kort handler om

Så lad mig få den... Hvad handler den ca om??

Anmeld

14. december 2010

bullerbassen

bullerbassen skriver:

Nr 2 i øverst række

Men vil meget gerne skrive kort om hvad de handler om, hvis der er nogen som fanger din interesse

Anmeld

14. december 2010

bullerbassen

missie20 skriver:

Lyder godt at de stadig er der. Nej tak, jeg tager bare de to

Super skriver du en PB med din adresse, så sender jeg retur med kontonummer

Anmeld

14. december 2010

Mor-til-asta-09

bullerbassen skriver:

og hvad handler forbudt kærlighed om?

Anmeld

14. december 2010

bullerbassen

og hvad handler forbudt kærlighed om?

Historien om Sheila : Er en fortælling om, hvordan en vild rose blev    " tæmmet " med utrættelig tålmodighed. Og hvordan uegennyttig kærlighed stadigvæk kan udrette mirakler. Uden kærlighed og håb tegnede Sheilas fremtid mørk. En stædig lærer gav hende livet tilbage.

Forbudt kærlighed :  Handler om et stormende elskovsforhold imellem irsk katolsk biskop & en attraktiv fraskilt amerkansk kvinde.  Forholdet resultere i en graviditet. Biskopen opfordrer til bortadoption , men Annie rejser hjem hvor sønnen vokser op. Da sønnen er 18 år kommer sandheden frem. Skandalen er en kendsgerning. MIn hemmelige affære med biskoppen af Galway.

Engang var jeg prinsesse : Jacqueline vinder prinsen og det halve kongerige. Men den chamerende prins viser sig at være at være en ægte tyran. Han slår, ydmyger og truer hende. De får 2 børn som inspirerer hende til at komme væk. De rejser hjem til Australien. Efter et par år kidnapper Bahrin børnene Og siden har Jacqueline ikke haft kontakt til dem

Anmeld

14. december 2010

Mor-til-asta-09

bullerbassen skriver:

Historien om Sheila : Er en fortælling om, hvordan en vild rose blev   " tæmmet " med utrættelig tålmodighed. Og hvordan uegennyttig kærlighed stadigvæk kan udrette mirakler. Uden kærlighed og håb tegnede Sheilas fremtid mørk. En stædig lærer gav hende livet tilbage.

Forbudt kærlighed :  Handler om et stormende elskovsforhold imellem irsk katolsk biskop & en attraktiv fraskilt amerkansk kvinde.  Forholdet resultere i en graviditet. Biskopen opfordrer til bortadoption , men Annie rejser hjem hvor sønnen vokser op. Da sønnen er 18 år kommer sandheden frem. Skandalen er en kendsgerning. MIn hemmelige affære med biskoppen af Galway.

Engang var jeg prinsesse : Jacqueline vinder prinsen og det halve kongerige. Men den chamerende prins viser sig at være at være en ægte tyran. Han slår, ydmyger og truer hende. De får 2 børn som inspirerer hende til at komme væk. De rejser hjem til Australien. Efter et par år kidnapper Bahrin børnene Og siden har Jacqueline ikke haft kontakt til dem

Tror gerne jeg vil have engang var jeg en prinsesse

Anmeld

14. december 2010

bullerbassen

Tror gerne jeg vil have engang var jeg en prinsesse

Super  Bare den ene ? bog .

Kan du ikke sende din adresse, så sender jeg konto nummer retur

Anmeld

14. december 2010

bullerbassen

Følgene er RESEVERET

Engang var jeg en prinsesse

Kidnappet

jagten på djævlen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.