3d/4d scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

MF<3

Rogue skriver:

jeg skal have taget en 3D når jeg er i uge 23-26 det var der jeg fik af vide at jeg ville få mest ud af det... og så det en extra scanning jeg skal dog ikke selv betale det, men har fået af vide det vil koste mig 800kr. men det er vidst i næsteved  

håber i finder et sted

Okay, jeg glæder mig sådan til at se min lille prinsesse i 3d. Har hørt man får mest ud af det mellem uge 28-31? Men, tror det kommer an på hvilket sted man vælger. Jeg glæder mig bare helt vildt!

Jeg skal nok finde mig et sted, det er bare svært at vælge det sted man får mest ud af det som muligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

MF<3

SabrinaR skriver:

3D er billeder - 4D er bevægelser

-Jeg vil KLART anbefale scanningsjordemoderen! Har været 3 forskellige stedet og helt klart dem der er de bedste, og har de bedste maskiner.. Jeg var derinde til kønsscanning og så nu her i mandags til den sene scanning - en scanningspakke til 1800 kr. Køber man den sene store 3D/4D scanning koster den 1400 alene for 45 min, eller 1100 kr for 30 min..

Vores lille bebs lå helt perfekt, og vi fik 95 billeder på cd, og så mange printet ud, at printeren gik ud pga for meget varme haha.. Vi fik også hele scanningen på dvd med lyd..

Kan da lige sætte et par billeder ind fra i mandags, hvor jeg var 27+5 uger henne, så du kan se kvaliteten

Hvilke andre steder har du egentligt været? Jeg har set lidt på skanningsklinik.dk i hvidovre og scanningsklinikken.dk inde i Kbh.

Anmeld

14. november 2010

SabrinaR

Millebille skriver:

Hvilke andre steder har du egentligt været? Jeg har set lidt på skanningsklinik.dk i hvidovre og scanningsklinikken.dk inde i Kbh.

Det er de 2 steder jeg har været

Den i hvidovre var da jeg var 6 uger henne i denne graviditet - men der var bare slet ikke den der hyggelige og trygge stemning som der er hos scanningsjordemoderen - da de der også tager folk ind på recept fra lægen og derfor er det meget "arbejde" - hvor hos scanningsjordmoderen går de virkelig op i det med liv og sjæl nærmest. Jeg ku mærke tydeligt forskel - og også se en stor forskel på billeder fra andre der har været hos dem i hvidovre og så hos scanningsjordemoderen..

I min  sidste graviditet var jeg hos skanningsklinikken i kbh, og kvaliteten er bare slet ikke særlig god sys jeg.. Synes ikke man ser barnet rigtigt, på samme måde som hos scanningsjordemoderen. du kan også bare gå ind på deres hjemmeside og så se forskellen på de billeder de selv reklamere med.

Anmeld

14. november 2010

MF<3

SabrinaR skriver:

Det er de 2 steder jeg har været

Den i hvidovre var da jeg var 6 uger henne i denne graviditet - men der var bare slet ikke den der hyggelige og trygge stemning som der er hos scanningsjordemoderen - da de der også tager folk ind på recept fra lægen og derfor er det meget "arbejde" - hvor hos scanningsjordmoderen går de virkelig op i det med liv og sjæl nærmest. Jeg ku mærke tydeligt forskel - og også se en stor forskel på billeder fra andre der har været hos dem i hvidovre og så hos scanningsjordemoderen..

I min  sidste graviditet var jeg hos skanningsklinikken i kbh, og kvaliteten er bare slet ikke særlig god sys jeg.. Synes ikke man ser barnet rigtigt, på samme måde som hos scanningsjordemoderen. du kan også bare gå ind på deres hjemmeside og så se forskellen på de billeder de selv reklamere med.

Okay, super! Tak for hjælpen, så vil jeg da helt klart prøve scanningsjordmoderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.