3d/4d scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.686 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. november 2010

MF<3

Hej alle.

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Mig og min kæreste vil rigtigt gerne 3D/4D scannes, og har set lidt på nogle hjemmesider mht priser og hvor man får mest ud af det. Og jeg synes det er rigtigt svært at vælge. Ville hører om der er nogen der har fået lavet sådan en scanning, der kan anbefale et godt sted, hvor man får så meget ud af det som muligt? (jeg bor i københavn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Low

Jeg brugte scanningsjordemoderen. Jeg er  fuld tilfreds. Jeg fik også 2 ekstra gange uden det kostede mere fordi min prins lå sådan så billederne ikke blev så gode.

Anmeld

13. november 2010

MF<3

Low skriver:

Jeg brugte scanningsjordemoderen. Jeg er  fuld tilfreds. Jeg fik også 2 ekstra gange uden det kostede mere fordi min prins lå sådan så billederne ikke blev så gode.

Tak for svar!

Hvad fik du med dig hjem? Og hvor længe varede dine scanninger?

Anmeld

13. november 2010

Low

Millefrisch skriver:

Tak for svar!

Hvad fik du med dig hjem? Og hvor længe varede dine scanninger?

Den første scanning varede en time og nr 2 varede 20min og den sidste varede 30-40min. Jeg købte den store pakke til 1400kr. Der fik jeg også dvd'er med lyd (hvad vi snakkede om under scanningen og hvad der blev forklaret) og en dvd med de billeder som blev gode. Der fik vi både 2D og 3D(og 4D men det er der faktisk ikke noget der hedder )

Anmeld

13. november 2010

MF<3

Low skriver:

Den første scanning varede en time og nr 2 varede 20min og den sidste varede 30-40min. Jeg købte den store pakke til 1400kr. Der fik jeg også dvd'er med lyd (hvad vi snakkede om under scanningen og hvad der blev forklaret) og en dvd med de billeder som blev gode. Der fik vi både 2D og 3D(og 4D men det er der faktisk ikke noget der hedder )

Okay, det lyder jo meget godt. Det er i hvert fald værd at overveje!

Vi vil jo helst have så meget ud af det som muligt. Blev kønsscannet hos skanningsklinikken, men synes slet ikke vi fik særligt mange gode billeder. Det var lidt ærgeligt.

Anmeld

13. november 2010

MF<3

Er der overhovedet ik andre der kan anbefale et sted?

Anmeld

13. november 2010

SabrinaR

3D er billeder - 4D er bevægelser

-Jeg vil KLART anbefale scanningsjordemoderen! Har været 3 forskellige stedet og helt klart dem der er de bedste, og har de bedste maskiner.. Jeg var derinde til kønsscanning og så nu her i mandags til den sene scanning - en scanningspakke til 1800 kr. Køber man den sene store 3D/4D scanning koster den 1400 alene for 45 min, eller 1100 kr for 30 min..

Vores lille bebs lå helt perfekt, og vi fik 95 billeder på cd, og så mange printet ud, at printeren gik ud pga for meget varme haha.. Vi fik også hele scanningen på dvd med lyd..

Kan da lige sætte et par billeder ind fra i mandags, hvor jeg var 27+5 uger henne, så du kan se kvaliteten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2010

skøjte-prinsessen

Millebille skriver:

Hej alle.

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Mig og min kæreste vil rigtigt gerne 3D/4D scannes, og har set lidt på nogle hjemmesider mht priser og hvor man får mest ud af det. Og jeg synes det er rigtigt svært at vælge. Ville hører om der er nogen der har fået lavet sådan en scanning, der kan anbefale et godt sted, hvor man får så meget ud af det som muligt? (jeg bor i københavn)

jeg skal have taget en 3D når jeg er i uge 23-26 det var der jeg fik af vide at jeg ville få mest ud af det... og så det en extra scanning jeg skal dog ikke selv betale det, men har fået af vide det vil koste mig 800kr. men det er vidst i næsteved  

håber i finder et sted

Anmeld

13. november 2010

SabrinaR

Jeg vil så lige tilføje at man får mest ud af det når man er 28-29 uger henne - da barnet der har fået lidt fedt på sig (er kommet over 1 kilo) samt der er godt med fostervand ..

Anmeld

13. november 2010

MF<3

SabrinaR skriver:

3D er billeder - 4D er bevægelser

-Jeg vil KLART anbefale scanningsjordemoderen! Har været 3 forskellige stedet og helt klart dem der er de bedste, og har de bedste maskiner.. Jeg var derinde til kønsscanning og så nu her i mandags til den sene scanning - en scanningspakke til 1800 kr. Køber man den sene store 3D/4D scanning koster den 1400 alene for 45 min, eller 1100 kr for 30 min..

Vores lille bebs lå helt perfekt, og vi fik 95 billeder på cd, og så mange printet ud, at printeren gik ud pga for meget varme haha.. Vi fik også hele scanningen på dvd med lyd..

Kan da lige sætte et par billeder ind fra i mandags, hvor jeg var 27+5 uger henne, så du kan se kvaliteten

Hvor er de bare gode! Det var da helt vildt!

Det var da heller ikke lidt i fik med jer hjem, det var utroligt. Jeg tror jeg fik 5 billeder sidst jeg var til kønsscanning, resten var så utydelige at man slet ikke kan se hvad det skal forstille.

Men glæder mig da helt vildt til vi skal scannes. Ville gerne scannes i starten af december, der er jeg nemlig de 28 uger henne.

Og tusind tak for både svar og at du gad vise billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.