altså ja, jeg tror godt man kan elske børnene lige højt. Nu har vi en helt vildt fantastisk bedstefar til Sol, han er gift med min mor og er jo altså ikke min biologiske far - men dog den eneste bedstefar som Sol har! Han mødte sin ekskone da hun havde en meget lille søn og derefter fik de to børn sammen, de er alle 3 HANS børn i hans øjne og man kan på ingen måde mærke forskel. Og det er det samme med børnebørnene, han ELSKER Sol og min søsters datter Carla og det betyder helt vildt meget for ham at være deres bedstefar. Og han har endda "kun" været en del af vores familie i 4 1/2 år
Så ja, jeg tror der er nogle mennesker der bare ER sådan, hvor biologien ikke spiller ind på den måde i forhold til kærlighed.
Da vi skulle starte i barnløshedsbehandling havde vi selv snakken om hvorvidt vi kunne bruge donorsæd eller donoræg, hvor jeg overhovedet ikke kunne holde tanken ud, mens Søren var meget klar omkring, at han stadig ville være FADEREN hvis vi brugte donorsæd.
En af vores venner er også vokset op i et hippiehjem med to sæt forældre, altså mand/dame + mand/dame par der boede sammen og ville skabe en storfamilie sammen med fire forældre. Det var så kun det ene par der kunne få børn, men for ham vores ven der har han det sådan at han har fire forældre 
hov - og så glemte jeg helt min egen mormor!! hun er heller ikke min biologiske mormor, men hun er MIN mormor 
Anmeld