Maven uge 24+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Kløver

Najsen86 skriver:

hvor er din mave bare fin!

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Aprilmor11

Maja84 skriver:

Jeg må jo nok indrømme jeg kun har 1 derinde men ja jeg fylder godt i landskabet, varer nok ikke længe før jeg får taget igen, da jeg jo er 32 fulde uger henne, på torsdag (6 jan)

Og tak, tager det som et kompliment, med stor flot mave allerede

Nårh okay .,

Det er fordi at jeg kan se at du har smidt billederne und under " uge 24+1 " , men syns stadig at den er stor og flot, men må indrømme at jeg bedre forstår nu, hvorfor at den er så stor

Anmeld

4. januar 2011

Kløver

Aprilmor11 skriver:

Nårh okay .,

Det er fordi at jeg kan se at du har smidt billederne und under " uge 24+1 " , men syns stadig at den er stor og flot, men må indrømme at jeg bedre forstår nu, hvorfor at den er så stor

Nej nej, det er rigtigt nok, jeg er 24+1 på billederne, dvs i 25 graviditetsuge. Det er bare lidt tid siden billederne er lagt ind

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Maja84 skriver:

Nej nej, det er rigtigt nok, jeg er 24+1 på billederne, dvs i 25 graviditetsuge. Det er bare lidt tid siden billederne er lagt ind

Nårh okay .. Så er jeg med .. Puha .. Ville slet ikke drømme om størrelsen nu så

Anmeld

4. januar 2011

Kløver

Aprilmor11 skriver:

Nårh okay .. Så er jeg med .. Puha .. Ville slet ikke drømme om størrelsen nu så

Hehe ja jeg synes da jeg begynder at fylde i landskabet, meeen så galt er det nok heller ikke, men smider nok et par nye billeder ind, på torsdag når maven er 32 fulde uger

kan da lige smide det nyeste jeg har fra 30+0 men det er ikke det bedste billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Maja84 skriver:

Hehe ja jeg synes da jeg begynder at fylde i landskabet, meeen så galt er det nok heller ikke, men smider nok et par nye billeder ind, på torsdag når maven er 32 fulde uger

kan da lige smide det nyeste jeg har fra 30+0 men det er ikke det bedste billede

Det må du godt

Så kan jeg da se

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Aprilmor11 skriver:

Det må du godt

Så kan jeg da se

Flot

Syns at gravide maver er noget facinerende .. Men føler min er skrumper efter at have set din :p

Anmeld

4. januar 2011

Kløver

Aprilmor11 skriver:

Flot

Syns at gravide maver er noget facinerende .. Men føler min er skrumper efter at have set din :p

Jeg var også overvægtig inden jeg blev gravid, var for et par siden, større end min nabo som havde termin i morgen, men hun har så lige født en lille dreng. Så det er jo meget forskelligt, en mindre mave er jo også super smuk, så ligner eller føler man sig måske knap så meget som en strandet flodhest

Hvor langt er du, og har du nogle mavebilleder lagt ind

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

Maja84 skriver:

Jeg var også overvægtig inden jeg blev gravid, var for et par siden, større end min nabo som havde termin i morgen, men hun har så lige født en lille dreng. Så det er jo meget forskelligt, en mindre mave er jo også super smuk, så ligner eller føler man sig måske knap så meget som en strandet flodhest

Hvor langt er du, og har du nogle mavebilleder lagt ind

Jeg er i dag 24+3, og ja, du kan bare gå ind på min profil under " mavebilleder " i højre kolonne

Nårh okay, men man kan tydeligt se at det er en gravid mave må jeg sige

Og tillykke til din nabo

Anmeld

4. januar 2011

Kløver

Aprilmor11 skriver:

Jeg er i dag 24+3, og ja, du kan bare gå ind på min profil under " mavebilleder " i højre kolonne

Nårh okay, men man kan tydeligt se at det er en gravid mave må jeg sige

Og tillykke til din nabo

Sikke en flot mave du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.