Maven uge 24+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.379 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Kløver

Maven uge 24+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

merichs

Dejlig mave du har

Anmeld

13. november 2010

FrkLarsen

Smuk mavse, og allerede så stor!!  

Anmeld

13. november 2010

Kløver

FrkLarsen skriver:

Smuk mavse, og allerede så stor!!  

Tak, og ja er det ved at fylde i landskabet efterhånden

Anmeld

13. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Altså du har en smuk mave..

Så fik jeg også et ansigt på den herlige pige jeg snakker med... Vildt dejlig I ikke behøver andre's børn til at låne jeres legehus - snart har I jo jeres helt egen lille baby...

Anmeld

13. november 2010

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Altså du har en smuk mave..

Så fik jeg også et ansigt på den herlige pige jeg snakker med... Vildt dejlig I ikke behøver andre's børn til at låne jeres legehus - snart har I jo jeres helt egen lille baby...

Hehe ja, men derfor er Frederic, mere end velkommen alligevel Har i det godt ude i huset

Anmeld

13. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Hehe ja, men derfor er Frederic, mere end velkommen alligevel Har i det godt ude i huset

Thi... Det ved jeg, syntes bare vi har haft så peder travlt herude.. Vi mangler kun for og bag gang - så alle de der småting som pyntelister - male de sidste dørkarme mm.

Dejlig det går godt... 

Ved godt det er langt ude i fremtiden, men hvis det er i mangler en autostol der kan dreje - så skulle vi gerne være færdig med at bruge vores til den tid (9-18 kg). Herude bruger vi den ikke rigtig meget mere, da vi kun har små 500 m ned til dp. Og vi køber en 9-36 kg's da han ikke når op på den 15 kg der kræver for den næste. Med mindre han tager 5 kg på næste år...

Anmeld

13. november 2010

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Thi... Det ved jeg, syntes bare vi har haft så peder travlt herude.. Vi mangler kun for og bag gang - så alle de der småting som pyntelister - male de sidste dørkarme mm.

Dejlig det går godt... 

Ved godt det er langt ude i fremtiden, men hvis det er i mangler en autostol der kan dreje - så skulle vi gerne være færdig med at bruge vores til den tid (9-18 kg). Herude bruger vi den ikke rigtig meget mere, da vi kun har små 500 m ned til dp. Og vi køber en 9-36 kg's da han ikke når op på den 15 kg der kræver for den næste. Med mindre han tager 5 kg på næste år...

Uh ja det kan sagtens være jeg er interesseret

Puh synes desværre også, vi har haft mega travlt, har ikke haft en fri weekend længe, og har kun 1 weekend fri,endnu, inden jul

Vi mangler stadig trin på vores fortrappe, men håber da meget den er færdig inden julen begynder at nærme sig alt for meget

I er da også nået langt efterhånden, det er rigtig spændende, hvordan det er blevet ude ved jer, men jeg er sikker på det er blevet rigtig godt

Anmeld

9. december 2010

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Maven uge 24+1

Er vild med de billeder af dig... Den klæder dig super godt den tunika, hvor har du fået fat i den?... Din mave er bare flot i den!!! Er det en rigtig ventetunika??

Lene

Anmeld

9. december 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Er vild med de billeder af dig... Den klæder dig super godt den tunika, hvor har du fået fat i den?... Din mave er bare flot i den!!! Er det en rigtig ventetunika??

Lene

tusind tak

Ja det er en ventebluse fra bilka , og har været så glad for den, men varer desværre ikke længe før maven er for stor til den, men de har nogle super flotte ventebluser/tunikaer eller hvad det hedder i bilka til gode penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.