[citat][f][småt]Mor til en del skriver:[/småt][/f]
Kære Betina...
Jeg forstår godt din frustration, der er ikke noget værrer end at miste noget, og du har lige mistet dit PKS.
Det er noget svineri hvis din Jodermoder direkte har sagt til dig at du kunne få PKS, uden at forberede dig på at du skulle have en begrundelsestalt klar når du mødte lægen...
Jeg har født alle mine vaginalt, og var ved at skide i bukserne (på fødebriksen):'( af skræk, da min 6. fødsel var tæt på at ende i AKS, man vil jo nok altid frygte det man ikke ved hvad er....
Hvad gør du nu? kæmper videre for dit PKS, eller forbereder dig mentalt på at skulle føde vaginalt?
Hvis det er smerten ved fødslen du frygter, vil jeg lige minde dig om at han lovede dig en epidural blokade, og jeg har hørt at det er guds gave til fødende, ikke at jeg har prøvet det, men den skulle være god nok....:D
Op med humøret, det er sku trods alt weekend
Lisbeth.[/citat]
Det er ikke [u]min[/u] Jordemoder der sagde ja, det er den Ledende Jordemoder svarer til en overlæge, bortset fra at hun har ansvaret for Fødegangen...
Nej det er ikke smerten jeg frygter, den rager mig langsomt... Det er det faktum at der er øget risiko at Lillebror også ligger med uregelmæssig hovedstilling, det at skal ligge der på briksen og have 2 læger der står nede for enden og rafler om det skal være kejsersnit eller ej...
Men der er ikke så meget at gøre, lægen gjorde det meget klart at det sådan set bare var mig der var pjattet og at det i øvrigt var ham der bestemte om jeg måtte få PKS eller ej...
Betina
Anmeld